BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Hej allihop,
Vi fick en tidig julklapp, ett plus den 23/12. BF är 1/9 enl appen.
Detta är andra barnet och mår orimligt bra. Förra gången var jag extremt illamående (kräktes i 40 veckor) och var oerhört trött så blir såklart lite nojig över att jag denna gång mår i princip som vanligt.
Vi gick in i v7 idag och har inte varit på inskrivning eller gjort något ul än så än känns allt lite osäkert, men vi ska göra ett tidigt ul i vecka 11 i alla fall så hoppas allt ser bra ut då<3
Jag går gärna med i fb-gruppen framöver men stannar gärna här ett tag tills de mest osäkra veckorna passerat. Hoppas några fler blir kvar här i tråden:)
Plussade idag med andra barnet. Är i total chock. Kämpade typ 3 år med första barnet. Tillslut kom hon till av massa ivf. Denna gång hade vi sex 4 dagar innan ägglossning, i princip avbrutet. Och vips är jag gravid??? Blir ganska tätt om allt går vägen. Bf 13 september. Dotter sen innan aug 2020. Jag 33 och sambo 31!
Hej!
Har bf i september är alltså tidig i min graviditet. Fått bekräftat covid med symptom som gjort mig säng liggande. orolig trots att jag försöker låta bli. Har någon annan åkt på det nu?
Plussade idag med andra barnet. Är i total chock. Kämpade typ 3 år med första barnet. Tillslut kom hon till av massa ivf. Denna gång hade vi sex 4 dagar innan ägglossning, i princip avbrutet. Och vips är jag gravid??? Blir ganska tätt om allt går vägen. Bf 13 september. Dotter sen innan aug 2020. Jag 33 och sambo 31!
stort grattis till miraklet! <3
Tusen tack <3. Ska du boka ett tidigt vul? Jag tror jag vill göra det. Ska kolla tider nu!
Hej hopp hallå! Plussade för ett par dagar sedan, är i vecka 6 om jag räknat rätt. Första barnet, bf (också om jag räknat rätt) första veckan i september.
I princip inga symptom ännu. Det känns att livmodern är svullen och det "drar" lite inuti magen. Brösten något ömma. Ingen yrsel, inget illamående, ingenting sådant.
Grattis på er!
Någon mer som vaknar och är hungrig och törstig på natten? Har fått gå upp 3 nätter i rad och äta clementiner och dricka vatten och sen gå och lägga mig igen. Trodde kanske inte att man var extra hungrig såhär tidigt (V4+5)
Har ni laddat ner någon gravid app ännu? Vilken gillar ni bäst? Har fått olika bf på olika appar utom två så utgår ifrån dem just nu.
Någon mer som vaknar och är hungrig och törstig på natten? Har fått gå upp 3 nätter i rad och äta clementiner och dricka vatten och sen gå och lägga mig igen. Trodde kanske inte att man var extra hungrig såhär tidigt (V4+5)
Har ni laddat ner någon gravid app ännu? Vilken gillar ni bäst? Har fått olika bf på olika appar utom två så utgår ifrån dem just nu.