BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
?eller det räcker bara med att skriva till mig här i ett pm så kan jag skicka en länk. Skriv då gärna med när du har bf!
Vad kul att fler vill vara med i en FB-grupp. Jag kan ta på mig att skapa en om ingen annan redan har gjort det då? :D
Grattis till alla som har plusat sedan jag var inne häromdagen. Hade 37 missade meddelanden :P
?eller det räcker bara med att skriva till mig här i ett pm så kan jag skicka en länk. Skriv då gärna med när du har bf!
Jag har skapat en grupp så det är bara att pma mig
Jag startar gärna igång en hemlig facebookgrupp (som inte är sökbar för nån som inte fått en inbjudan), tycker att de jättestora gravidgrupperna som tex BF 2022 blir väldigt stora och något ?opersonliga?. Är det nån som vill haka på? Isåfall kan man ju skicka ett pm till mig här med den mail man har registrerat på Facebook, så får man en länk.
Aline2022, 40 år, BF 2/9, 6 barn
luthia, 31 år, BF 2/9, 1 barn fött 2020
Värmlandsjänta, 30 år, BF 9/9, ett barn fött 2019 sen innan
Pearly01, 33 år, BF 7/9, ett barn fött 2020
Hur är det med allas symptom? Jag har ju haft molvärk och ont i bröstvårtorna + kräktes igår och i förrgår, men idag känns alla symptom helt bortblåsta. Blir såklart supernojig nu över att något ska vara fel och är så ledsen över det. Kommer och går era symptom eller blir det starkare med tiden?
Jag ska nog gå med i gruppen också. Ska se lite hur jag mår idag och symptomen kommer tillbaka. Usch vad jobbigt detta känns.
Hur är det med allas symptom? Jag har ju haft molvärk och ont i bröstvårtorna + kräktes igår och i förrgår, men idag känns alla symptom helt bortblåsta. Blir såklart supernojig nu över att något ska vara fel och är så ledsen över det. Kommer och går era symptom eller blir det starkare med tiden?
Jag ska nog gå med i gruppen också. Ska se lite hur jag mår idag och symptomen kommer tillbaka. Usch vad jobbigt detta känns.
Jag skrev dit ett hjärta (emoji) men emojis blir ju frågetecken kom jag ju på :) så det är ingen fråga den sista meningen så du vet.