BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
jaa jag vill göra det, men vet inte riktigt var. ska ta cellprov och göra kolposkopi snart, om jag har tur kanske de kan göra ett snabbt VUL samtidigt. sån tur hade jag i min förra graviditet!
var bor du?
Jag är också törstigare än vanligt! Har ett jobbigt illamående från morgon till kväll och ibland även på natten.
Jag använder Preglife men den säger 1/9, vet inte varför det blir olika datum. Nu är det knepigt att gömma magen.
Hej allihopa och grattis till era plus!!
Själv plussade jag igår efter 18 månader försök. Känns helt overkligt och trodde det aldrig skulle gå vägen.
Är alltså v 4+3 idag och känner mig hittills lite trött och ont i brösten, men inte mycket mer än så.
Med första barnet kom illamåendet i v7, så räknar med att jag har två veckor till att må bra hahaha. Tror inte jag hade så mycket symtom denna veckan förra graviditeten heller så är inte så orolig.
Men kan inte sluta vara rädd för att det inte ska gå vägen :(. Vi har kämpat så länge, vill bara att den lille ska stanna nu.
Ah okej! Har du barn sen innan alltså? Hur gammal? Jag bokade ett privat nu faktiskt, i vecka 7+1. Bor norr om Stockholm. Själv?
Själv plussade jag igår efter 18 månader försök. Känns helt overkligt och trodde det aldrig skulle gå vägen.
Är alltså v 4+3 idag och känner mig hittills lite trött och ont i brösten, men inte mycket mer än så.
Med första barnet kom illamåendet i v7, så räknar med att jag har två veckor till att må bra hahaha. Tror inte jag hade så mycket symtom denna veckan förra graviditeten heller så är inte så orolig.
Men kan inte sluta vara rädd för att det inte ska gå vägen :(. Vi har kämpat så länge, vill bara att den lille ska stanna nu.
Jag har förmodligen BF i slutet av 2022. Är på Bim-5 och fick detta svaga positiva test idag. Ska vänta tills Bim och se om det blir starkare! Isåfall är jag gärna med er i tråden ???????? Det är isåfall mitt första barn jag väntar. Fler som väntar sitt första barn?
Vad tror ni om testet?
Jag har förmodligen BF i slutet av september (21/9) enligt sista mens. Är på Bim-5 och fick detta svaga positiva test idag. Ska vänta tills Bim på onsdag och se om det blir starkare! Isåfall är jag gärna med er i tråden ! :) Det är isåfall mitt första barn jag väntar. Fler som väntar sitt första barn?
Vad tror ni om testet?
Jag tycker det ser ut att vara positivt! Grattis!
Ja, jag väntar också mitt första :)
Jag har förmodligen BF i slutet av 2022. Är på Bim-5 och fick detta svaga positiva test idag. Ska vänta tills Bim och se om det blir starkare! Isåfall är jag gärna med er i tråden ???????? Det är isåfall mitt första barn jag väntar. Fler som väntar sitt första barn?
Vad tror ni om testet?
//
Vad tror ni om testet?