Måste han verkligen få veta?
Jädrans vilken tråd!
Har sträckläst från början (det tog en stund), och vill bara beklaga. Jag har själv varit i liknande sits. De är hopplösa att ha att göra med. Han tjafsade också om minsta detalj. Det slutade med att jag gav bort allt jag hade utom mitt personliga som han inte ville ha (smink, kläder osv)
Jag hoppas du kan fortsätta uppdatera tråden. Jag är övertygad om att denna kan vara till stor hjälp för andra som sitter fast i sina tankar och inte vet vad de ska ta sig till eller börja.
Kämpa!
Detta är bara en bråkdel av allt som händer.. Jag kan omöjligt skriva allt fast jag skulle vilja.
Idag har jag planer på att släpa ut "hans" (läs hans föräldrars) skinnsoffor. Han har tjafsat om dem också fast vi gjorde ett byte förut.. Så jag tänkte försöka få ut dem och hälsa att de finns att hämta... Annars tänkte jag höra med flyttfirma men vet inte hur jag ska göra med fakturan då jag inte vill betala.. De är SKITtunga! Men är man förbannad så får jag fasiken ut dem på ett eller annat sätt..
De saker som jag vägrar lämna över är barnens! Det har de fått så och det är här som de bor och behöver dem..
Tack åter igen.