Måste han verkligen få veta?
Hur gick det med förskolan och att han kan gå in och ändra?
Hur gick det med förskolan och att han kan gå in och ändra?
Ca 4 mil kanske.
Men hjälp, såg någon när han knuffade barnet?! Störd människa!! Det är inte hans barn va? Varför träffades de ens?
Till och med polisen undrade hur han kunde ha umgängesrätt..
Hur gamla är era gemensamma barn nu? De kanske ska träffa en barnpsykolog, utan dig närvarande, som kan försöka få veta hur han verkligen behandlar dem?
Nu när FR inte kunde hjälpa oss utan var tvungen att skicka det tillbaka till domstol så blev han förbannad eftersom det var det jag var ute efter!
Jag var ute efter att ta detta till domstol för att få ensam vårdnad.. För att kunna flytta..
Jag påminde då att det faktiskt var han som hade stämt mig från första början och jag hade bara svarat på hans stämning.
Och flytta det gör jag ändå.
Jag undvek ögonkontakt med honom i största mån under samtalet men när jag på slutet försvarade mina andra barn kunde jag inte låta bli.
Han hade den där svarta blicken han hade när han hade handen runt min hals...
Jag har inte sagt upp den här lägenheten ännu. Mest för att han kommer bli galen om han ser att den ligger ute..
Jag har pratat med nuvarande hyresvärd och de är väldigt tillmötesgående och ordnar med endast 1 månad uppsägning som jag får dela upp.
De är förstående med min situation och det är bara att skicka ett mail när det är dags.
Ringde du handläggaren? Hur har det gått?