Anonym (Hannah) skrev 2022-02-15 20:19:24 följande:
Jo jag sa att han redan hade 2 vagnar. Men han kunde ju inte köra bägge barnen i varsin singelvagn!
Att jag stod helt utan räknas inte..
Men den jag köpt släpper jag Inte!
Sen gnällde han över att jag köpt ny soffa för det hade han sett på teamsmötena. Jag tänkte i mitt stilla sinne att han fick tillbaka sina soffor men jag får inte tillbaka mina saker och något måste vi ju sitta i? Och så gnällde han att 2 åringen spelar tv spel eftersom han ville ha hans tv-spelsdosa hela tiden hemma hos honom Jag sa att vad barnen gör här hemma hos mig har han inte med att göra. Och det hade han då visst med att göra ansåg han..
Antagligen trodde barnet att det var en dosa till en radiostyrd bil som han brukar norpa av sin bror och köra med.. men det sa jag aldrig..
Sen så har 2 åringen börjat med att lägga sig raklång på golvet och dunka bakhuvudet när han inte får som han vill och det var också mitt fel... Han förväntar sig att barnen tydligen ska vara felfria och vara som små ljus...
Klart du inte ska släppa din vagn. Den har ju du köpt för egna pengar.
Han får väl använda den han har hemma.
Om du köper nya soffor har han inte heller med att göra.
Du borde ha sagt att barnet brukar köra med brorsans radiobil och säkert trodde att det var en sådan kontroll.
Men det är bra att du sa att han inte har med att göra vad barnen gör hemma hos dig.
Har han aldrig hört talas om trots? Det där låter ju som ett trotsbeteende.
Jag hoppas du tar detta vidare till TR. Och prata med din advokat.
Du verkar inte komma längre med FR.