Måste han verkligen få veta?
Allt för att hämnas..
Vid 2 tillfällen nu när vi haft överlämningar så har jag haft en kollega med mig. Direkt drog han slutsatsen att vi var ett par. Han fräste att han minsann inte var svartsjuk!
Det enda var att han skulle lämna grejer till mig och kom vid samma tidpunkt som han kom och skulle lämna över barnen.
Nu vid senaste umgängena så har barnen kommit tillbaka med STORA hål bak i rumpan på byxorna. Ena barnet säger att de åker rutschkana I en gångtunnel.
Jag tycker nästan att han ska få ersätta kläder. Det blir dyrt I höst/vinter om det fortsätter..
Vad är normalt slitage liksom?
Känns som han hittar på mer och mer för att försöka jävlas.
Jag har mailat min advokat men inte fått återkoppling ännu.
Har ännu inte fått någon återkoppling på detta trots påminnelse..
Han skulle även svara på ändrad umgängesdag då jag och barnen är bortbjudna
Jag har fått ändrat mina planer flertalet gånger för att rätta mig efter hans önskemål osv osv för att anpassa umgänge så kan han inte ge svar EN endaste gång.. Och detta var jag ute i god tid med..
Måste ju ses som samarbetssvårigheter..
Bara för att han missade bussen och inte dök upp på utsatt tid till umgänge så ska inte barnen få följa med på det vi är bjudna till..
Som jag skrivit tidigare så har han inte återkopplat på sms/mail ang byte av dag då jag och barnen är bortbjudna.
Nu dök han inte upp på umgänge och jag stod och väntade med barnen i över 1.5 timme.
Fick sedan sms om att bussarna strulade och han ville ändra dag för umgänge. Då passade jag på att fråga om det där vi är bjudna till som han ej återkopplat på och får då till svar att om jag går med på att ny dag om umgänge så kan han gå med på att byta dag..
Ska jag och barnen få ut för att HAN inte kan passa sina tider!?
Jag har såklart mailat skärmdumpar till min advokat men det dröjer med svar då det är semestertider..