• Sanlin90

BIM December 2021

Idag har min mage varit helt körd jag mår illa och har haft diarré och är så så så trött men det beror nog på dotterns sömn, fick utesluta dagens temp..

Har även ont typ inuti brösten och dom kliar

• Sanlin90
    svansmamman skrev 2021-12-20 13:54:03 följande:

Alla på familjeliv har alltid sagt till mig att dålig mage inte är ett gravsymptom, men jag vill flika in här och säga att det visst är det. För mig har gravidillamåendet resulterat i dålig mage istället för kräkningar, något min BM berättat händer men inte är supervanligt. Mina första gravidsymptom har varit dålig mage och det har hållit i sig tillsammans med gravidillamåendet, så kanske är det vad du också har. Jag håller tummarna för att det ligger en liten räka där inne och gror! 

Det va det första och typ enda jag hade med dottern med, mådde inte ens illa då va bara irdålig i magen, det höll i sig hela graviditeten sen sluta det typ på förlossningen!
  • Sanlin90
    Flip12 skrev 2021-12-20 20:42:01 följande:

Usch deppigt. Testade en vecka innan BIM och var negativt. Känner nu att jag är säker på att det inte tagit sig denna månad. Känner på livmodertappen och den känns som om jag ska få mens inom några dagar? suck! Hur håller ni andra modet uppe?

Hur känner man skillnad på livmodertappen?
  • Sanlin90

Vaknade med ont i ena bröstet lite gran idag, ska ta ett testa tidigt julaftonsmorgon och hoppas på att överaska sambon, har lite genomskinliga kletiga flytningar inte äggvita utan som klister

• Sanlin90

Fick världens svagaste streck på ett rfsu men tror inte det är nått tots att jag mår illa och har ont i ena bröstet

• Sanlin90

Jag jar ont i brösten sedan igår och är så trött att det känns som jag ska avlida, jag har så svårt att vakna på morgonen sedan julafton och sover med dottern på dagen men är ändå lika trött men min temp fortsätter gå som en jojjo.

Fick ett svagg svagt svagt sgreck på rfsu igår jag inte vågar lita alls på, tog ett testlagrets efter och idag jag nog bara ser en önskeskugga på

• Sanlin90

Jag fick supersvagt på rfsu i lördags och imorse samt supersvagt på cb early i em.. hoppas!!!!

• Sanlin90
    Anile skrev 2021-12-27 20:58:36 följande:

Det verkar solklart positivt, enligt min mening. Förutsatt att du har gjort testet korrekt.

Jag vågar knappt hoppas, är så delade meningar om smala streck på cb verkar det som men jag har molvärk, konstig känsla i brösten typ känns stenhårda fast dom är mjuka och kan göra ont av sig själva nu och då men inte när jag klämmer, styvare bröstvårtor sen har jag varit så helt sinnesjukt konstant irriterad i 3 dagar det bara bubblar inom mig! Och min mage kaosade ur för några dagar sedan (hade det med dottern men tänkte det aldrig som ett symptom då) men med henne kom alla symptom efter plus
  • Sanlin90
    Anile skrev 2021-12-27 22:24:17 följande:

Spännande. När har du BIM? När vågar du ta ett digitalt test? :)

Vet inte när bim är längre, jag har tempat men gav upp, nc bara flyttar min äl hela tiden o tempen går som en jojjo men jag har ingen sköldkörtel så tänker att det är anledningen
  • Sanlin90
    Anile skrev 2021-12-28 09:22:11 följande:

Jaha okej. Vad tråkigt. Då är vi lite i samma situation med NC och tempen.

Hur har det varit tidigare?

Hur länge har du försökt bli gravid?

Jag har bara tempat i 66 dagar men inte haft mens under den tiden, tror tyvärr vaccinet ställde till det :/ men jag har märkt att tempen skiftar massor beroende på när jag tar levaxinet så det är väll inte min grej kanske...

Har försökt sen april när jag slutade med minipiller men bara haft mens 23 juli och 23 oktober så otydligt.
  • Sanlin90

Idag visar rfsu tidigt test, vanligt rfsu ochbtestlagret negativt så va väll kemiskt

• Sanlin90
    MariaNathalie skrev 2021-12-29 09:34:00 följande:

Va tråkigt att höra.

När har du bim?

Ingen aning alls faktist, slutade tempa det går bara upp och ned som tusan ändå
Svar på tråden BIM December 2021