BIM December 2021
Idag har min mage varit helt körd jag mår illa och har haft diarré och är så så så trött men det beror nog på dotterns sömn, fick utesluta dagens temp..
Har även ont typ inuti brösten och dom kliar
Idag har min mage varit helt körd jag mår illa och har haft diarré och är så så så trött men det beror nog på dotterns sömn, fick utesluta dagens temp..
Har även ont typ inuti brösten och dom kliar
Alla på familjeliv har alltid sagt till mig att dålig mage inte är ett gravsymptom, men jag vill flika in här och säga att det visst är det. För mig har gravidillamåendet resulterat i dålig mage istället för kräkningar, något min BM berättat händer men inte är supervanligt. Mina första gravidsymptom har varit dålig mage och det har hållit i sig tillsammans med gravidillamåendet, så kanske är det vad du också har. Jag håller tummarna för att det ligger en liten räka där inne och gror!
Usch deppigt. Testade en vecka innan BIM och var negativt. Känner nu att jag är säker på att det inte tagit sig denna månad. Känner på livmodertappen och den känns som om jag ska få mens inom några dagar? suck! Hur håller ni andra modet uppe?
Vaknade med ont i ena bröstet lite gran idag, ska ta ett testa tidigt julaftonsmorgon och hoppas på att överaska sambon, har lite genomskinliga kletiga flytningar inte äggvita utan som klister
Fick världens svagaste streck på ett rfsu men tror inte det är nått tots att jag mår illa och har ont i ena bröstet
Jag jar ont i brösten sedan igår och är så trött att det känns som jag ska avlida, jag har så svårt att vakna på morgonen sedan julafton och sover med dottern på dagen men är ändå lika trött men min temp fortsätter gå som en jojjo.
Fick ett svagg svagt svagt sgreck på rfsu igår jag inte vågar lita alls på, tog ett testlagrets efter och idag jag nog bara ser en önskeskugga på
Jag fick supersvagt på rfsu i lördags och imorse samt supersvagt på cb early i em.. hoppas!!!!
Det verkar solklart positivt, enligt min mening. Förutsatt att du har gjort testet korrekt.
Spännande. När har du BIM? När vågar du ta ett digitalt test? :)
Jaha okej. Vad tråkigt. Då är vi lite i samma situation med NC och tempen.
Hur har det varit tidigare?
Hur länge har du försökt bli gravid?
Idag visar rfsu tidigt test, vanligt rfsu ochbtestlagret negativt så va väll kemiskt
Va tråkigt att höra.
När har du bim?