• Sanlin90

BIM December 2021

evelinagra1 skrev 2021-12-05 17:53:04 följande:

Var det i denna gruppen det var några som hade svamp? Vad hade ni för symtom på det? Jag har aldrig haft det innan så vet inte hur det känns haha.. jag har iallafall mycket flytningar, får typ byta trosor 2 gånger om dagen, emellan åt kliar det på insidan av blygdläpparna och har lite molvärk i nedre delen av magen?

Det va nog jag, verkade inte vara svamp nu utan torrhet men svamp.. det kliar och det är sådör kliigt så när du väl kliar känns det som du aldrig vill sluta det är helt galet kliigt sen kan man få flytningar som är lite vita gryn i.
  • Sanlin90
    evelinagra1 skrev 2021-12-05 18:11:30 följande:

Ja det där men att inte kunna sluta klia känner jag igen haha.. måste man behandla eller kan det gå över av sig självt?

Det behöver nog oftast behandlas, när jag haft förr har det oftast räckt att ta en tampong med filmjölk/naturell yoghurt på några gånger om dagen (binda på med då självklar) man får va snabb för den sväller, det återställer phbalansen är det dock en rejälare svamp som när jag va gravid går det oftare åt typ canesten eller pevaryl både vagiatorer och kräm.
  • Sanlin90
    känslobomb skrev 2021-12-05 19:49:25 följande:

Kan ju bara varit ett spökstreck.. man vet ju aldrig. Någon som vet om man brukar få det med gravidkollens testa tidigt stav?

Såhär såg mitt testa tidigt från gravidkollen ut tyvärr och jag va inte gravid, det va mycket tydligare irl
  • Sanlin90
    Sanlin90 skrev 2021-12-05 21:11:07 följande:

//

Såhär såg mitt testa tidigt från gravidkollen ut tyvärr och jag va inte gravid, det va mycket tydligare irl

Syntes visst inte på bild här men i min telefon syns det ett tydligt rosa streck och irl såg både jag och min sambo som blev superglada
  • Sanlin90

Jag mår inget vidare, yr, trött för jag va uppe o kissade 4 gånger inatt och hade svårt att somna om, gråtit flera gånger om dagen i tre dagar, idag har jag jättemolvärk i vänstersida efter hugget igår.

Mår illa och är MYCKET mer hungrig med...

Med dottern va enda symptomet blödande tandkött och ångest sen nån v efter bim fick jag ont i brösten så tror det är kört nu eftersom jag känner så mycket..

• Sanlin90
    Ellobi skrev 2021-12-06 14:02:39 följande:

Illamående och kraftig molvärk idag, urk. BIM är beräknad till på söndag, så PMS redan är lite tidigt. Hoppas det är ett positivt tecken på ett plus senare i veckan, även om jag känner mig rätt hängig just nu.

Samma bim och upplever med kraftig molvärk och illamående
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-07 14:25:05 följande:

När har du bim?

På söndag, äl+8 bim-6 idag

Det syns på bild men säkert inte på fl..

• Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:38:57 följande:

Jaaa.. är förkrossad. Gyn rekommenderade mig att inte bli gravid nu..

Fy fan va ledsamt när du längtar :(
Svar på tråden BIM December 2021