Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:00:34 följande:

Kommer kvinnan "av dig" om du kör doggy och hon har vibrator på klitoris? 

Kanske delvis men för mig spelar det mindre roll. Jag är säker på att kvinnor hellre kommer under sexakten med eller utan hjälpmedel jmf med att ligga själva och fixa orgasmen med en vibrator när mannen är klar.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 19:09:11 följande:

Skulle tro att penetration faller under sex eller vad tror du? 

Jag tror du  tramsar pga att du börjar  tappa argumenten. 

"Aldrig fått orgasm under sex" är tämligen kristallklart. 

Ingen man (i mitt fall) har varit närvarande under orgasm. Alltså, aldrig fått orgasm under sex. 

Jag kommer av onani men det är bara 7 år sedan det hände första ggn. Jag skriver ofta om det på FL. 

Då förstår jag att vissa män skulle tycka det var tråkigt att ligga med dig och få det avklarat snabbt. Men fortsätt öva så släpper kanske blockeringarna du har.

Skulle du vilja ha sex med en man i ett långt förhållande utsn att han kom? Han kunde bara komma själv instängd i ett rum.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:21:14 följande:

Oops det var det här inlägget jag menade! Sorry Dumpad!

Åh nej, manlig man, har du åter konverterat en av dina trådar här "Kvinnor-känner-ni-skuld" till en sextråd!!! Stackar dig, för nu börjar jag misstänka ett beroende, och du har det inte lätt. Det blir närmast ett tvång att vara här och skriva om sex år ut och år in. Ja, jag vet något om vad en tuff uppväxt ställer till med. Sorry för dig. Verkligen.

Tack, då vet jag.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 19:49:06 följande:

Bäste trådskapare "manlig man",

Hur kommer det sig att du gjort om din tråd "Kvinnor-känner-ni-skuld?" till en ren och skär sextråd??? Borde i så fall inte rubriken varit annorlunda (sex och kukstorlek tråd ex vis) så att vi alla vet vad som väntas?? Idag diskuterar du om kvinnor gillar om mannen kommer (närmast en självklarhet!), refererar till äldre kvinnor som snuskiga (är din ex fru det?), nämner din kukstorlek 19x15 (normal) och samtalar om penetration... Ges intryck av att du går igång av dig själv till satisfaction uppstår, när du inte sexchattar, kopplar upp dig mot webcam kamera eller porrsurfar såklart.

Det är viktigt för mig att tala om för dig att jag inte fördömer dig, mer att jag lider med dig. Vad jag förstår är du inne i ett närmast tvångsmässigt beroende av sex i alla dess former.  

Vill inte vara ojuste mot dig och din yrkesbakgrund eller provocera moderator men i ärlighetens namn borde jag komma ut med sanningen. Det du gör är nämligen inte alltför långt ifrån metoo rörelsens kärna. Snälla sök för min skull samtalshjälp och support, där du lyckas vara ärlig med fenomenet. 

/Lider med dig  

Jag besvarade bara allmänna påhopp.

Jag kollar i princip aldrig på porr. Sjukt tråkigt.

Inte heller sexmissbrukare på något sätt. Runkar numera aldrig men har gärna sex varje dag i någon form. Inte alltid jag kommer heller utan ger min kvinna orgasm. Bra att spara sig ibland nu när man passerat 50;)
  • En manlig man
    New Dawn skrev 2021-10-19 20:39:13 följande:

Då är jag definitivt en dålig kvinna.

Är du även lat och ohygienisk förutom medioker i sängen?
  • En manlig man
    New Dawn skrev 2021-10-19 21:29:19 följande:

Har du redan glömt att din definition på bra nyss var "För mig personligen är det viktigt att man gillar kuk i alla hål, är undergiven och gillar smisk mm och har lätt för att kommer"

Utifrån det är jag dålig.

Som du vet så har ett antal kvinnor här skrivit att många män är lata, ohygieniska och mediokra i sängen.

Jag ställde samma fråga tidigare i tråden. Minns inte till vem.

Inte mycket att bli upprörd över.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:37:25 följande:

Ja, jag instämmer i att vissa saker mannen skriver är vettiga vilket hänger ihop med mannens profession. Men, om den används på "fel sätt" som blir det riktigt tokigt enligt mig. Alltså beteendet touchar metoo om man "använder" skribenters välvilja (ofta) till att kåta upp sig och till sin satisfaction. Alltså en runktråd! 

Ingen vare sig man eller kvinna ska be om ursäkt för sin orgasm under sex. Inget obekant alls för mig. Det är inte är heller inte min poäng vilket du nog fattar!

Däremot anser jag att manlig man borde be kvinnor här om ursäkt! Det är inte okej att anspela negativt på kvinnor som försöker "förstå" mannens alla tokigheter. Ex vis frågan om New Dawn är lat och ohygiensk i sängen. Ett verkligt lågvattenmärke av mannen men föga förvånande.

Hon sa att hon var en dålig kvinna då hon inte nådde upp till mina önskemål i sängen. Men om hon i övrigt är en bra kvinna som håller hemmet fint och är en bra mamma, kul att vara med osv. så är hon ingen dålig kvinna enligt mig iallafall.

Men på samma sätt som män är dåliga kan väl kvinnor vara det.

Jag bad henne förtydliga sin definition av "dålig". Vad jag ser har jag inte gjort något påhopp på någon utan bara ställt frågor till skillnad mot många här i tråden. Och som tidigare påpekats så skriver jag lite provocerande. Det är svårt att hantera för vissa kvinnor.

Måste sluta nu. Ska ner i källaren och knulla:)
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 21:50:34 följande:

Jag har ännu inte träffat någon sån man och har ett aktivt sexliv. Mycket kuk ha det blivit och nu är två par inbokade. Jag klagar inte.

Ja det skulle jag. Min man levde med mig i 25 år han visste innan att jag aldrig kommit. Min första orgasm skedde

samma vecka han meddelade sin flytt faktiskt men det är en annan historia.

Kul att du lever loppan nu och trivs med det. Själv tröttnade jag rätt snabbt. Sex är bättre med någon man tycker om och som tycker om en tillbaka. Dessutom lär man känna varandra och då blir det ännu bättre. Du behöver inte ta illa upp för att jag säger min åsikt. Men jag tycker verkligen det är roligare med sex när kvinnan kommer. Jag vet att de flesta män tycker lika som jag. Iallafall män som är erfarna och testat olika. Oerfarna män är nog bara glada att de har någon att ligga med.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-19 21:47:54 följande:

Exakt vad jag tror och föreställer mig.

En del av mig synd om honom pga ensamheten. min upprördhet kommer sig av att jag tycker mannen använder härskartekniker mot kvinnor. Sen vet jag inte om tjejer blir använda om de besvarar mannens ingående sexfrågor - som används i runkning syfte. Hoppas alla vet vad de gör bara. 

Så, det blev extra bra idag och bara för att reta dig lite la jag verkligen allt fokus på min kvinna idag. Höll henne nära orgasmen i nästan en timme tills hon fick släppa loss och komma. Mjukt och fint med mycket kyssar.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:01:02 följande:

Är de dessa män jag dejtar menar du? Tillåt mig småle

Nej, de tror jag inte. Men de ser dig mest som en sexleksak. Jag menar i ett riktigt förhållande under flera år där man har sex kanske 1000 ggr på 5 år. Rätt trist som man då om kvinnan inte kommer. OBS! Min åsikt OBS!
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:23:40 följande:

Det är klart att förutsättningarna för mig att få orgasm vore bättre om jag hade en fast relation. Speciellt nu när jag vet vad en orgasm är. Men jag är singel så det får vänta. Jag är nöjd med mina egna så länge.

Varför kan du inte göra det du gör ensam tillsammans med en man?
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:32:46 följande:

Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.

Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:32:46 följande:

Nej det vill jag inte. Det är för korta förbindelser.

Vill inte?? Om du kan ensam borde du kunna tillsammans med någon. Eller är det pinsamt tycker du och blir mentalt blockerad kanske. Jag har stött på det tidigare. En kk jag hade som var helt oblyg och ställde upp på det mesta kunde komma själv 5-6 ggr i rad med vibrator. Jag bad henne testa att onanera inför mig en gång. Hon försökte men kom aldrig över kanten. Min närvaro blockerade henne.
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-20 05:02:58 följande:

Haha, du är ju för rolig.

Först sitter du klistrad vid datorn och provocerar kvinnor för glatta livet, sen är du härifrån 1½ timme varav du "höll henne nära orgasmen" i nästan en timme?

Haha, du skulle ta dig till och från källaren också under den tiden,  för att sedan snabbt som ögat logga in igen och berätta om ditt lilla källaräventyr.

Du tror väl inte att ens den mest lättlurade skulle gå på det?

Tar 10 sekunder att gå till källaren så det är väl inget som påverkar direkt. Sex i en timme typ. Fixa lite mat. Är väl ett helt normalt knull för oss. Blev lite längre än vanligt idag iofs. Känns det konstigt för dig?
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-20 00:46:04 följande:

Är glad för din skull när timmar vid datorn/mobilen avlöses av autentisk närhet och kärlek i verkliga livet. Det skulle smärta mig betydligt om jag visualiserade dig ensam tillfredsställande dig själv med högra handen hela dagen/kvällen/natten till anonyma inlägg. Kanske använde du trådens innehåll som ditt förspel? det vill säga kåtade upp dig inför sexet i källaren. Ni är väl öppna med var ni startar tändningen i amorösa mötena?

Om jag planerar in sex vill jag knappast hänga i en tråd om sex och samlevnad timmarna innan som jag skapat. Vill mycket hellre tappa upp ett bad med aromatiska oljor, tända doftljus vid badkarskanten, lyssna till skön musik och använda väldoftande olja i min massage av mig själv. Om jag fann tiden kunde jag vilja boka in en kroppsmassage och om mötet skedde hemma hos mig vill jag lägga tid till att göra extra fint. Tappar sen efter drink med tilltugg gärna upp ett gemensamt bad med ljusen tända på nytt. Men vi är alla olika som sagt. 

Jäklar vilken rutin. Förstår om du gör det någon gång för att det är skönt. Men i ett förhållande där man bor ihop känns det lite överkurs. Speciellt om man som vi har sex ofta.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-20 00:49:50 följande:

Nej jag vill inte. Jag har haft min långvariga kk som publik vid ett tillfälle.

Med de andra vill jag inte. Det känns för intimt och den relationen har vi inte.

Jag behöver för övrigt inga leksaker för att nå orgasm.

Så du tycker din orgasm och sättet du får den på är mer intimt än att ligga mer främlingar? Men jag dömmer ingen. Hoppas du kan lossa upp dina mentala spänningar.
  • En manlig man
    Anonym (Lotta) skrev 2021-10-20 13:14:42 följande:

Objection! Du talar om nåt du inte vet det minsta om! Alltså mina rutiner! 

Den jag beskrev var EN av mina kärleksritualer inför sex. Relax och prep, komma ur vardagens stress, alla måsten och rutiner... automatiskt hamna i en skön stämning, ett avbrott för mig själv som banar vägen för fantastiska orgasmer.

men ni kanske inte har barn, barnbarn och äldre släktingar att ta hänsyn till.

Vi har såklart våra rutiner hemma... en variant när jag skurar trägolvet i köket på alla fyra... gubben smyger in och trycker sin hårda kraftiga penis mot min bak och joinar bakifrån... ja ett skönt avbrott i städprojektet... gubben vill jag alltid drar golven spritt språngande naken... ... undrar why...      

Jag kommenterade bara det du beskrev.

Med tanke på hur bitter du låter i det du skriver så tror jag bara du hittar på och antagligen är ensam och drömmer om att bli påsatt när du skurar golven. Låter som du fsntiserar om den undergivna rollen som du beskrev. Precis i min smak.

Lika bra att förtydliga att mitt svar ovan var ironi innan hela FL blir galna av ilska och börjar skriva kommentarer liknande de som du skriver;)
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?