• Anonym (Klas Klättermus)

När vill du som tjej helts ha oralsex?

Tjejer, kvinnor se hit!

När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?
  • En manlig man
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 22:52:46 följande:

Ja givetvis! Helt rätt. Inklusive de som inte gillar det men de gör det antingen för att få det hela överstökat eller för att man tror man måste. Mannen blir ju sur i flera dagar annars...

Jag måste säga att det verkligen är stor skillnad på de som gör det för att det förväntas av dem och de som verkligen vill och gillar att suga kuk.
  • Anonym (Tunga)
    En manlig man skrev 2021-10-28 22:58:47 följande:

Jag måste säga att det verkligen är stor skillnad på de som gör det för att det förväntas av dem och de som verkligen vill och gillar att suga kuk.

Noterat och arkiverat!
  • Kryptonit
    Anonym (Camilla) skrev 2021-10-28 20:31:08 följande:

Gillar verkligen att bli slickad. Riktigt sköna orgasmer. Skönt som en mjuk start. I mitten som alternativ. Som avslut. Allt funkar. Kommer gärna flera gånger under ett långt sexande. Gillar definitivt att ge oralt också.

Det låter härligt!

Jag kanske borde starta en egen tråd men provar här först då jag tyckte du delade med dig mycket här. Samt att det kanske tillför TS frågeställningar något.

Jag dejtar sen en kortare tid tillbaka en tjej, vi kan prata om d mesta trots att vi båda vet och är öppna med att det troligen inte kommer bli en "seriös" relation. Hon vill bara bli slickad på ETT sätt, vilket är med hård tunga horisontellt/vårätta rörelser över clitoris och det för att det är det enda sätt hon kan komma på. Jag har aldrig tidigare varit med om det så jag undrar hur vanligt är det? Hon har heller ingen som helst "skönhetskänsla' i sig heller, inte ens i framväggen.
  • Anonym (olika)
    Kryptonit skrev 2021-10-29 06:00:42 följande:
    Det låter härligt!

Jag kanske borde starta en egen tråd men provar här först då jag tyckte du delade med dig mycket här. Samt att det kanske tillför TS frågeställningar något.

Jag dejtar sen en kortare tid tillbaka en tjej, vi kan prata om d mesta trots att vi båda vet och är öppna med att det troligen inte kommer bli en "seriös" relation. Hon vill bara bli slickad på ETT sätt, vilket är med hård tunga horisontellt/vårätta rörelser över clitoris och det för att det är det enda sätt hon kan komma på. Jag har aldrig tidigare varit med om det så jag undrar hur vanligt är det? Hon har heller ingen som helst "skönhetskänsla' i sig heller, inte ens i framväggen.
    Vad är skönhetskänsla?
  • Guldnovan
    Det låter härligt!

Det låter ju supervanligt. Man kan inte "flippa"  klitoris åt så många andra håll än upp/ner eller sida/sida. 
  • En manlig man

Men är det alltså så att 40% av kvinnor inte vill bli slickade alls?

Nu är det ju få som svarat men det är förvånandsvärt mycket tycker jag.

• Kryptonit
    Guldnovan skrev 2021-10-29 12:10:59 följande:

Det låter ju supervanligt. Man kan inte "flippa"  klitoris åt så många andra håll än upp/ner eller sida/sida. 

Det jag menar är alltså att hon vill inte bli slickad om det inte är för att komma, även fast hon tycker det är skönt att bli slickad på andra sätt. Frågeställningen var ju om att bli slickad,när och om det var för att komma. Hon älskar att suga och hon får suga mig (hon frågar om hon får)fast jag sällan kommer av det, så jag får "hjälpa till" för hon vill att jag kommer i munnen på hon.
  • Kryptonit
    Anonym (olika) skrev 2021-10-29 11:45:21 följande:

Vad är skönhetskänsla?

Som i en erogen zon....hon känner "ingenting" typ. Fast hon är tight och jag lite grövre än genomsnittet. Tilläggas ska att det är även när hon är "blöt" fast hon är het på ändå, jag är försiktig,vilket hon själv intygar. Försöker anpassa mig osv.
  • Anonym (Kvinna)
    En manlig man skrev 2021-10-29 12:17:09 följande:

Men är det alltså så att 40% av kvinnor inte vill bli slickade alls?

Nu är det ju få som svarat men det är förvånandsvärt mycket tycker jag.

Jag är en av dem. Tycker det är urtrist och det ger mig typ inget. Behöver mer stimulans än en tunga för att få orgasm och knullar hundra ggr hellre. Suger gärna däremot. Min man älskar att slicka så han gör det ibland men jag hade kunnat vara utan :)
  • Anonym (olika)
    Det låter härligt!

Jag tror det är väldigt vanligt att man bara kan komma på ett eller ett par sätt. Samma är det ju för många män.

Det måste vara en speciell takt eller ett tryck annars går känslan ner. Många kvinnor måste spänna sina ben för att komma. Klitoris går ju som en bygel ner mot låren med känsel hela vägen. Jag tror din flickvän har erogena zoner lite överallt men det behöver inte räcka för att komma. Klitorisberöring behövs för i princip alla kvinnor men man kan ju vara lite olika formad och når klitoris på olika sätt och i olika ställningar. Tycker inte det låter konstigt alls hur din flickvän fungerar.
    Man kan träna upp sin förmåga men sånt tar tid och mycket experimenterade.
  • Kryptonit
    Anonym (olika) skrev 2021-10-30 19:25:52 följande:

Jag tror det är väldigt vanligt att man bara kan komma på ett eller ett par sätt. Samma är det ju för många män.

Det måste vara en speciell takt eller ett tryck annars går känslan ner. Många kvinnor måste spänna sina ben för att komma. Klitoris går ju som en bygel ner mot låren med känsel hela vägen. Jag tror din flickvän har erogena zoner lite överallt men det behöver inte räcka för att komma. Klitorisberöring behövs för i princip alla kvinnor men man kan ju vara lite olika formad och når klitoris på olika sätt och i olika ställningar. Tycker inte det låter konstigt alls hur din flickvän fungerar.

Man kan träna upp sin förmåga men sånt tar tid och mycket experimenterade.

Alltså hon vill bli slickad....ber om det...men "bara" rakt på direkt...typ otålig. Börjar jag teasa,som hon tycker är skönt och jag tänker höjer oddsen för hon att sedan lättare komma så är det nej...är inte van vid det. Alla är olika osv och jag lyssnar in. Hon är dock ganska oerfaren, närmar sig 30 och jag mkt äldre. Jag känner till tryck takt osv.
Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?