När vill du som tjej helts ha oralsex?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Ja givetvis! Helt rätt. Inklusive de som inte gillar det men de gör det antingen för att få det hela överstökat eller för att man tror man måste. Mannen blir ju sur i flera dagar annars...
Jag måste säga att det verkligen är stor skillnad på de som gör det för att det förväntas av dem och de som verkligen vill och gillar att suga kuk.
Gillar verkligen att bli slickad. Riktigt sköna orgasmer. Skönt som en mjuk start. I mitten som alternativ. Som avslut. Allt funkar. Kommer gärna flera gånger under ett långt sexande. Gillar definitivt att ge oralt också.
Men är det alltså så att 40% av kvinnor inte vill bli slickade alls?
Nu är det ju få som svarat men det är förvånandsvärt mycket tycker jag.
Det låter ju supervanligt. Man kan inte "flippa" klitoris åt så många andra håll än upp/ner eller sida/sida.
Vad är skönhetskänsla?
Men är det alltså så att 40% av kvinnor inte vill bli slickade alls?
Nu är det ju få som svarat men det är förvånandsvärt mycket tycker jag.
Jag tror det är väldigt vanligt att man bara kan komma på ett eller ett par sätt. Samma är det ju för många män.
Det måste vara en speciell takt eller ett tryck annars går känslan ner. Många kvinnor måste spänna sina ben för att komma. Klitoris går ju som en bygel ner mot låren med känsel hela vägen. Jag tror din flickvän har erogena zoner lite överallt men det behöver inte räcka för att komma. Klitorisberöring behövs för i princip alla kvinnor men man kan ju vara lite olika formad och når klitoris på olika sätt och i olika ställningar. Tycker inte det låter konstigt alls hur din flickvän fungerar.
Man kan träna upp sin förmåga men sånt tar tid och mycket experimenterade.