När vill du som tjej helts ha oralsex?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Nja, nu ska man kanske inte utgå från mig. Men att jag svarade beror på att frågan lägger fokus på penetration. Tänker att en sexakt utan penetration ger andra förutsättningar, andra möjligheter. Så hur en kvinna vill ha oralt beror nog ofta mycket på omständigheterna i övrigt.
I det här sammanhanget är ju frågan om oralsex när det ingår att ha vanlig sex. Klart det finns sammanhang när man bara har oralsex men det är ju ett lite annorlunda sammanhang
Förutbestämt sex är zzzzzzzzzzz. Om någon går från A-Ö och alltid samma resa är det för mig en tråkig upplevelse. Jag vill ha lekfullt sex där orgasmen inte är målet förrän möjligen på slutet när man är ganska utmattad och tillfredsställd. Kan ha minst lika bra sex utan orgasmer såvida jag känner mig genomgången och tillfreds på andra sätt.
Vill inte ha men ger gärna.
Tjejer, kvinnor se hit!
Jag tycker att det är härligt när som helst under akten. Men värmer väldigt gärna upp med det! Så för mig får det gärna vara det första man gör. Men gillar att mannen återvänder ett par gånger mitt i också..
Personligen tycker jag oralsex är mycket intimare och skönare än samlag.