• Anonym (Klas Klättermus)

När vill du som tjej helts ha oralsex?

Tjejer, kvinnor se hit!

När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?
  • Kvinna44

Jag uppskattar det till och från under hela samlaget, men i olika intensiteter. Kanske lite mjukt och lekfullt först, sedan koppla på lite fingrar i detta också, gärna att mannen lyfter på dig och våra ögon möts för att se den andres njutning. När båda har kommit är det sååå skönt att få bli lätt slickad igen, gärna med tungspetsen och kanske lite fingrar igen, för att den avsluta med en härlig kyss.

• Anonym (Äldre gift)

Nuförtiden är det mest jag som ger gubben utlösning på olika sätt. Men tidigare i livet njöt jag enormt av oralsex när han ofta slickade mig till underbara orgasmer.

• Tom Araya
    Anonym (Äldre gift) skrev 2021-10-27 18:46:42 följande:

Nuförtiden är det mest jag som ger gubben utlösning på olika sätt. Men tidigare i livet njöt jag enormt av oralsex när han ofta slickade mig till underbara orgasmer.

Njuter du inte av det längre eller ger han dig det inte längre?
  • Anonym (Äldre gift)

Jag känner mig för egen del nöjd behöver inte sex för egen del så ofta. Men gubben tar jag på olika sätt hand om ett par gånger i veckan. Han ska inte behöva vara utan för att jag känner mig klar med sexbiten.

• Anonym (Tunga)

Helst aldrig. Träffat en man som gör det skönt men det är historia.

• Tom Araya
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 14:29:47 följande:

Helst aldrig. Träffat en man som gör det skönt men det är historia.

En sådan man vill du inte ha igen, alltså?
  • Anonym (Tunga)
    Tom Araya skrev 2021-10-28 14:41:05 följande:

En sådan man vill du inte ha igen, alltså?

Jodå
  • Anonym (Tunga)
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 14:50:28 följande:

Jodå

Men eftersom det bara varit skönt med en av alla jag legat med så förväntar jag mig inget. Men jag klagar inte. Knullar bara hellre.
  • Anonym (Honan)
    Limpo skrev 2021-10-13 07:28:56 följande:

Personligen tycker jag oralsex är mycket intimare och skönare än samlag.

Jag håller med. Fingrar är 1000 gånger skönare än kuk också. Fingrar och slick tillsammans och jag är i himlen. 
  • Tom Araya
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 14:53:48 följande:
    Men eftersom det bara varit skönt med en av alla jag legat med så förväntar jag mig inget. Men jag klagar inte. Knullar bara hellre.
    "Min" kvinna ska inte behöva välja, utan få båda (och annat) så mycket hon vill.
Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?