När vill du som tjej helts ha oralsex?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Jag uppskattar det till och från under hela samlaget, men i olika intensiteter. Kanske lite mjukt och lekfullt först, sedan koppla på lite fingrar i detta också, gärna att mannen lyfter på dig och våra ögon möts för att se den andres njutning. När båda har kommit är det sååå skönt att få bli lätt slickad igen, gärna med tungspetsen och kanske lite fingrar igen, för att den avsluta med en härlig kyss.
Nuförtiden är det mest jag som ger gubben utlösning på olika sätt. Men tidigare i livet njöt jag enormt av oralsex när han ofta slickade mig till underbara orgasmer.
Nuförtiden är det mest jag som ger gubben utlösning på olika sätt. Men tidigare i livet njöt jag enormt av oralsex när han ofta slickade mig till underbara orgasmer.
Jag känner mig för egen del nöjd behöver inte sex för egen del så ofta. Men gubben tar jag på olika sätt hand om ett par gånger i veckan. Han ska inte behöva vara utan för att jag känner mig klar med sexbiten.
Helst aldrig. Träffat en man som gör det skönt men det är historia.
Helst aldrig. Träffat en man som gör det skönt men det är historia.
En sådan man vill du inte ha igen, alltså?
Jodå
Personligen tycker jag oralsex är mycket intimare och skönare än samlag.