• Anonym (Klas Klättermus)

När vill du som tjej helts ha oralsex?

Tjejer, kvinnor se hit!

När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?
  • Anonym (Tunga)
    Tom Araya skrev 2021-10-28 15:10:07 följande:

"Min" kvinna ska inte behöva välja, utan få båda (och annat) så mycket hon vill.

Jo men då tycker hon troligen att oralsex är skönt oxå.
  • Tom Araya
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 15:40:59 följande:
    Jo men då tycker hon troligen att oralsex är skönt oxå.
    Det har alla tyckt som jag varit med, i olika grad.

Uppenbarligen tycker du det också, om givaren kan sin sak.

Jag skulle nog ha lite svårt för ett förhållande med en kvinna som inte gillar oralsex, det är så pass viktig del av det sexliv jag vill ha.
  • Anonym (Tunga)
    Tom Araya skrev 2021-10-28 15:50:05 följande:

Det har alla tyckt som jag varit med, i olika grad.

Uppenbarligen tycker du det också, om givaren kan sin sak.

Jag skulle nog ha lite svårt för ett förhållande med en kvinna som inte gillar oralsex, det är så pass viktig del av det sexliv jag vill ha.

Ja...jag har känsel precis som det ska men eftersom det endast varit skönt med en så är det tämligen ointressant. Jag har lärt mig klara mig utan.

Är du tillsammans med en kvinna som inte vill bli slickad är det väl knappast nåt du kan göra annat än att acceptera det. Lika väl som att om hon inte vill suga kuk eller köra analt.

Men det är ot och en annan tråd.
  • Tom Araya
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 16:11:35 följande:
    Ja...jag har känsel precis som det ska men eftersom det endast varit skönt med en så är det tämligen ointressant. Jag har lärt mig klara mig utan.

Är du tillsammans med en kvinna som inte vill bli slickad är det väl knappast nåt du kan göra annat än att acceptera det. Lika väl som att om hon inte vill suga kuk eller köra analt.

Men det är ot och en annan tråd.
    Jag blir inte tillsammans med en sådan kvinna.
  • Anonym (Tunga)
    Tom Araya skrev 2021-10-28 16:59:38 följande:

Ok. Det är hon nog tacksam över.
  • Tom Araya
    Anonym (Tunga) skrev 2021-10-28 17:03:18 följande:
    Ok. Det är hon nog tacksam över.
    Ja och jag med.

Likaså är de som gillar oralsex nog tacksamma om det finns likasinnade att träffa, istället för att de skulle vara upptagna med partners som inte gillar oralsex.
  • Anonym (Grå)

Checkar i alla utom sistnämnda, med korrigeringen att jag kommer helst inte genom oralsex. Helst vill jag bli slickad fram tills jag nästan kommer och sen få komma medans han tränger in. Sen när oralsexet inträffar (som förspel, efter han kommit eller efter annat förspel) spelar mindre roll för mig.

• En manlig man
    Tom Araya skrev 2021-10-28 16:59:38 följande:

Inte jag heller. Analt kan jag hoppa över. Har knullat så mycket röv tidigare så det är inte lika spännande längre.

Men en kvinna som inte suger kuk skulle gå bort direkt.

Som tur är så suger väl alla i princip?
  • Anonym (Camilla)

Gillar verkligen att bli slickad. Riktigt sköna orgasmer. Skönt som en mjuk start. I mitten som alternativ. Som avslut. Allt funkar. Kommer gärna flera gånger under ett långt sexande. Gillar definitivt att ge oralt också.

• Anonym (Tunga)
    En manlig man skrev 2021-10-28 18:20:35 följande:

Inte jag heller. Analt kan jag hoppa över. Har knullat så mycket röv tidigare så det är inte lika spännande längre.

Men en kvinna som inte suger kuk skulle gå bort direkt.

Som tur är så suger väl alla i princip?

Ja givetvis! Helt rätt. Inklusive de som inte gillar det men de gör det antingen för att få det hela överstökat eller för att man tror man måste. Mannen blir ju sur i flera dagar annars...
Svar på tråden När vill du som tjej helts ha oralsex?