När vill du som tjej helts ha oralsex?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
Tjejer, kvinnor se hit!
När känner du att du vill ha oralsex helst av allt? Är det något du gärna startar sexet med, har som en mittenakt eller vill du bli avslutad (komma) så?
"Min" kvinna ska inte behöva välja, utan få båda (och annat) så mycket hon vill.
Det har alla tyckt som jag varit med, i olika grad.
Uppenbarligen tycker du det också, om givaren kan sin sak.
Jag skulle nog ha lite svårt för ett förhållande med en kvinna som inte gillar oralsex, det är så pass viktig del av det sexliv jag vill ha.
Jag blir inte tillsammans med en sådan kvinna.
Checkar i alla utom sistnämnda, med korrigeringen att jag kommer helst inte genom oralsex. Helst vill jag bli slickad fram tills jag nästan kommer och sen få komma medans han tränger in. Sen när oralsexet inträffar (som förspel, efter han kommit eller efter annat förspel) spelar mindre roll för mig.
Jag blir inte tillsammans med en sådan kvinna.
Gillar verkligen att bli slickad. Riktigt sköna orgasmer. Skönt som en mjuk start. I mitten som alternativ. Som avslut. Allt funkar. Kommer gärna flera gånger under ett långt sexande. Gillar definitivt att ge oralt också.
Inte jag heller. Analt kan jag hoppa över. Har knullat så mycket röv tidigare så det är inte lika spännande längre.
Men en kvinna som inte suger kuk skulle gå bort direkt.
Som tur är så suger väl alla i princip?