BF juni 2022
Triss i pojkar om detta stämmer, får veta på rul 5 jan. ???? Hoppades på tjej och alla tror det men ska bli mysigt med bebis igen. ????
Triss i pojkar om detta stämmer, får veta på rul 5 jan. ???? Hoppades på tjej och alla tror det men ska bli mysigt med bebis igen. ????
17 juni är vi beräknade. Hur är det med dig?
Ni som gjort NIPT har ni också tagit reda på kön då? Fick svaret på vårt NIPT igår via telefon och fick frågan om jag ville veta könet direkt eller vänta på brevet. Valde att vänta på brevet. Hur tänker ni i så fall göra det för att det ska kännas speciellt? Vi har inte tagit reda på kön tidigare men nu när vi gjorde NIPT sa vi att vi kanske ändå ska passa på att kolla. Tänker att det kan vara lättare för våra 2 andra barn att förstå om de får veta om det är en lillebror eller lillasyster...
Önska det var så för mig. :) men i gruppen sa 1 person kille och sen att det inte gick att se för att nuben inte syns men skickade in och då såg de den. Är ju inte 100 så väntar till rul 5 januari :) de tror att det är kille utifrån video men nu när jag kollar tycker jag själv det ser ut att vara en del av benet haha men vad vet jag.
Är det någon som hat börjat känna rörelser ännu? Jag längtar så till det, i min förra graviditet började jag känna så smått i typ v 17 trots att jag hade moderkakan i framvägg. Undrar när det blir denna gången. Snart, hoppas jag :)
Får se 5 januari men inställd på pojke nu :) phu tre söner haha. Men blir ålderskillnad så kul för de att veta vad det blir.
Så ser bebisen ut. :)
Nej man gör inte det och tycker inte på videon heller men jag är inte expert. :)
18+0 precis. :)
Näe. Tänkt fråga er andra så perfekt att du fråga nu. Senaste graviditeten kände jag redan innan kub så har börjat känna viss oro då jag inte kännt nåt ännu då kub är om drygt en vecka. Men det är ju väldigt tidigt att känna i v 12, så försöker hålla mig lugn.