• Klangen

Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?

Funderat mycket på det här eftersom det verkar finnas grupper av människor som kan ligga runt utan problem.. Dom verkar klara det bra medans andra inte gör det.. Samtidigt känner jag människor som bryr sig om relationen i första hand och att sex är sekundärt eller bara viktigt om det är viktigt för relationen..

Själv velar jag och har under en längre tid inte varit intresserad av one night stands men samtidigt inte haft något förhållande. Jag har gjort andra saker istället...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 18:58:47 följande:

Ca 3 veckor, vet inte riktigt. Vad menas med bänka?

Kanske nån i hans ögon mer intressant tjej eller ex som dykt upp på sistone? Genom att inte formellt avsluta med dig så håller han fortfarande dörren öppen om det skulle gå dåligt med den nya tjejen, dvs han håller dig på (avbytar)bänken så länge. Tjejer gör det här också men oklart med vilken framgång.
  • Anonym (Tjej, 25)
    Anonym (NN) skrev 2021-09-03 20:18:21 följande:

Kanske nån i hans ögon mer intressant tjej eller ex som dykt upp på sistone? Genom att inte formellt avsluta med dig så håller han fortfarande dörren öppen om det skulle gå dåligt med den nya tjejen, dvs han håller dig på (avbytar)bänken så länge. Tjejer gör det här också men oklart med vilken framgång.

Och där fick jag lite mer vilja till att avsluta mitt liv här och nu. Orkar fan inte mer hjärtekross.
  • Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 20:56:59 följande:

Och där fick jag lite mer vilja till att avsluta mitt liv här och nu. Orkar fan inte mer hjärtekross.

Behöver inte betyda att det är det som håller på hända, men kan vara bra att få veta hur han vill göra. Kom ihåg, du har inte gjort nåt fel här. Tycker du kommer fram som en toppentjej, bara en tidsfråga innan en bra kille snappar upp dig.
  • Anonym (Tjej, 25)
    Anonym (NN) skrev 2021-09-03 21:03:12 följande:

Behöver inte betyda att det är det som håller på hända, men kan vara bra att få veta hur han vill göra. Kom ihåg, du har inte gjort nåt fel här. Tycker du kommer fram som en toppentjej, bara en tidsfråga innan en bra kille snappar upp dig.

Tack, det var fint sagt av dig <3

Nått är lurt, jag är ju inte dum i huvet lixom. Men jag stannar typ kvar för att jag vill höra det från honom. Att det är han som vill avsluta det och då vill jag att han står för det!
  • StudierKemi
    Anonym (Fkhtukb) skrev 2021-09-03 20:07:31 följande:

Snälla får jag veta vad du heter? Vill veta hur du ser ut i verkligheten.

Har jag fått ännu ett fan som längtar efter att veta hur jag ser ut? <3 Till och med Pelle gick igång förresten på mina små bröst ; ) MEN Du däremot får nöja Dig ikväll med min ansiktsbild.

• Anonym (NN)
    Anonym (Tjej, 25) skrev 2021-09-03 21:18:53 följande:

Tack, det var fint sagt av dig <3

Nått är lurt, jag är ju inte dum i huvet lixom. Men jag stannar typ kvar för att jag vill höra det från honom. Att det är han som vill avsluta det och då vill jag att han står för det!

Lycka till hur det än går! Får gärna uppdatera här senare om du vill.
  • StudierKemi
    Anonym (lll) skrev 2021-09-03 20:12:03 följande:

jag tycker du är allmänt konstig som lägger ut långa delar av era chattar + även foto på killen såg jag häromdagen. Tror du han uppskattar att du delar det han skrivit i förtroende med dig?

Varför räcker det inte att du har det för sig själv? 

Det finns INGET som är konstigt med mig. Jag använder andra kognitiva funktioner när jag tänker (alla är typ ISTJ, introvert, sensor, thinker, planner ELLER ISFJ, F=feeler, eller många många andra. Men den ovanligaste är INFJ, introvert, intuitiv, feeler, planner. Och den personligheten är jag) detta gör att jag kommer in på ett annat "tankespår" än vad dem absolut flesta andra gör när vi sitter och funderar över SAMMA sak/ämne... Men bara för det betyder det inte att det är något fel på mig. Jag har sånt sug och lust för att göra världen till en bättre plats, och folk fattar inte vad jag håller på med. :D

Allt bottnar i att jag har känt mig missförstådd hela min barndom och tonår, och jag har mått dåligt och hatat mitt liv. Men eftersom jag på något konstigt sätt minns allt jag läser inom psykologi (andra kan inte ta åt sig psykologi i den höga grad som jag konstigt nog) så kommer jag alltid ur mina problem eller beroenden. Jag blir så bra på att lösa psykologiska dilemman så jag börjar till slut lösa andras psykologiska dilemman också. Vissa män gnäller att dem råkade föddas i en kvinnas kropp. Jag kan istället gnälla på att jag föddes in i en psykologs hjärna, jag har inte bett om något sånt...

Men för att hålla sig till ämnet. Jag lägger in bilder på mina privata konversationer för att leda kvinnorna mot rätt sorts män. Män som är romantiska och som inte kommer att utnyttja dem. Jag gör detta eftersom jag vet hur himla ont det gör att bli "rejected" utan riktig anledning. Man tappar all lust att leva med den typ av killar som bara är ute efter pengar eller ute efter sex. Mannen borde istället vara romantisk (en shakespeare) och han borde vara praktiserande kristen som vill vänta med sex till bröllopsnatten. Han ska ha rena intentioner och vara ute efter tjejen själv (inte hennes kropp, utan hennes personlighet) och inte vara ute efter kringliggande faktorer.

Så länge som känsliga kvinnor inte kommer på detta så kommer dem aldrig sluta lida med fel sorts män. När de ser mina konversationer så kommer dessa sköra, sårade tjejer att komma på vad som en kvinna egentligen vill ha, då de själva inte vet vad de vill ha på riktigt!!! Jag är för förhållanden förresten där man stannar tillsammans oavsett vad, även när det blir svårt en period (villkorslös kärlek) - för att Gud vill det.
  • Anonym (Fkhtukb)
    StudierKemi skrev 2021-09-03 21:19:25 följande:

Har jag fått ännu ett fan som längtar efter att veta hur jag ser ut? <3 Till och med Pelle gick igång förresten på mina små bröst ; ) MEN Du däremot får nöja Dig ikväll med min ansiktsbild.

Okej så du har borderline?
  • Linnie
    StudierKemi skrev 2021-09-03 14:31:24 följande:

Jösses vad lite vissa folk förstår. Man anmäler inte någons inlägg när denna sprider kärlek och kunskap. Har ni helt missat att det finns VIKTIGARE saker att anmäla än detta när jag beskriver att det finns utnyttjande män som ligger med en, och sen knuffar bort denna (något som är motsattsen till humanism, då vissa har fel syn på människan), och så vill jag visa hur en man BÖR skriva till kvinnan EGENTLIGEN? När jag visar kärlek så blir inlägget anmält. Dem som anmäler mig är korrumperade människor till 100%. Mina inlägg räddar människoliv! Vem fan har hjärta nog att slås mot något sånt? Usch bara.

Jag håller med till hundra%!
    Även fast jag inte ens läst hela diskussionen.
    Men...
    .....självklart anmäler man inte inlägg som inte är väldigt elaka mot någon annan!
  • StudierKemi
    Linnie skrev 2021-09-03 22:09:34 följande:

Jag håller med till hundra%!

Även fast jag inte ens läst hela diskussionen.

Men...

.....självklart anmäler man inte inlägg som inte är väldigt elaka mot någon annan!

Yes! Helt rätt sagt :D

Svar på tråden Vill ni bara ha sex eller ett förhållande?