Ångest över högt antal sexpartners
Hej!
Jag behöver verkligen era åsikter, vet inte var jag ska vända mig.
Jag är en 28årig kvinna med ett högt antal sexpartners, cirka 20-30, jag minns alla. Nu till problemet, det senaste året har en extrem ångest väckts hos mig över detta höga antal och har totalt tagit över mitt liv. Jag kan inte äta normalt, sova normalt eller knappt leva en dag utan att gråta mig till sömns. Jag ser ner på mig själv, straffar mig själv och anser att ingen kille är värd denna smutsiga kropp.
Under mina år har jag hela tiden vetat att jag borde tänka mig för, men av någon oförklarlig anledning har jag fortsatt, all sex har varit frivilligt. Jag har inte gjort några saker som gangbangs, trekanter osv, helt enkelt basic sex med den kille jag dejtar.
Jag har föräldrar som kommer från mellanöstern och lever ständigt kring människor värderingar om att en kvinna som mig är en hora, vilket jag tyvärr håller med om. Jag hör hur killar pratar om tjejer med högt antal sexpartners, vilket är nedvärderande.
Allt annat i mitt liv är fungerande, jag har en bra utbildning och ett jättebra jobb, vänner och syskon jag har bra relationer till. Jag kan dock inte träffa någon kille för att jag vill ?skydda? killar från mig.
Jag mår alltså EXTREMT dåligt, och hjälplös då jag inte kan ändra på mitt förflutet. Vem fan vill träffa en tjej som mig? Och om jag träffar någon kommer han förmodligen vilja veta om mitt förflutet, vilket jag inte kan försvara!
Jag ser inget syfte med mitt liv längre, min ångest har tagit över mitt liv totalt, förstår inte hur jag hamnat här.