• Anonym (Anonymkvinna)

Ångest över högt antal sexpartners

Hej!

Jag behöver verkligen era åsikter, vet inte var jag ska vända mig.

Jag är en 28årig kvinna med ett högt antal sexpartners, cirka 20-30, jag minns alla. Nu till problemet, det senaste året har en extrem ångest väckts hos mig över detta höga antal och har totalt tagit över mitt liv. Jag kan inte äta normalt, sova normalt eller knappt leva en dag utan att gråta mig till sömns. Jag ser ner på mig själv, straffar mig själv och anser att ingen kille är värd denna smutsiga kropp.

Under mina år har jag hela tiden vetat att jag borde tänka mig för, men av någon oförklarlig anledning har jag fortsatt, all sex har varit frivilligt. Jag har inte gjort några saker som gangbangs, trekanter osv, helt enkelt basic sex med den kille jag dejtar.

Jag har föräldrar som kommer från mellanöstern och lever ständigt kring människor värderingar om att en kvinna som mig är en hora, vilket jag tyvärr håller med om. Jag hör hur killar pratar om tjejer med högt antal sexpartners, vilket är nedvärderande.

Allt annat i mitt liv är fungerande, jag har en bra utbildning och ett jättebra jobb, vänner och syskon jag har bra relationer till. Jag kan dock inte träffa någon kille för att jag vill ?skydda? killar från mig.

Jag mår alltså EXTREMT dåligt, och hjälplös då jag inte kan ändra på mitt förflutet. Vem fan vill träffa en tjej som mig? Och om jag träffar någon kommer han förmodligen vilja veta om mitt förflutet, vilket jag inte kan försvara!

Jag ser inget syfte med mitt liv längre, min ångest har tagit över mitt liv totalt, förstår inte hur jag hamnat här.

• Svar på tråden Ångest över högt antal sexpartners
  • Anonym (Fortsätt så)

Jag beundrar dig som gjort så många killar lyckliga som fått ligga med dig. Hoppas du själv njuter av sexet. Ser inga problem. Fortsätt och njut

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Fortsätt så) skrev 2021-08-14 12:56:49 följande:

Jag beundrar dig som gjort så många killar lyckliga som fått ligga med dig. Hoppas du själv njuter av sexet. Ser inga problem. Fortsätt och njut

Ja, själv är jag lite avundsjuk. Önskar jag fått ligga med lika många tjejer.
    Synd bara att TS känner som hon gör, nu efteråt. Det var åtminstone frivilligt och nåt hon ville då, kanske att hon kan känna annorlunda över detta längre fram Glad
  • Anonym (1178)

Sitter och funderar på vad det är för skillnad på att ligga 30 gånger med olika och 30 gånger med samma partner? Är man kåt så är man och trevligt om det är ömsesidigt med någon man gillar

• Anonym (Skönt)

Men var det inte skönt då? Du ska abslout inte känna någon ångest över det som har hänt

• Anonym (Skönt)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2021-08-14 11:03:13 följande:
    Hej!

Jag mår alltså EXTREMT dåligt, och hjälplös då jag inte kan ändra på mitt förflutet. Vem fan vill träffa en tjej som mig? Och om jag träffar någon kommer han förmodligen vilja veta om mitt förflutet, vilket jag inte kan försvara!

Jag ser inget syfte med mitt liv längre
    Ditt liv har ett syfte nedvärdera dig inte du har ett värde. Det finns killar som inte bryr sig om det
  • Anonym (E)

Du har ett helt normalt nr för en kvinna i din ålder och mår nu så dåligt att du inte vill leva...Då får du tag i dig själv och släpa dig till terapi.

Vem vill ha en kille som dömer en tjej för sånt? Varför skulle du nöja dig med sånt skräp?

• Anonym (Skönt)

Kanske du kan må bättre av att besöka en psykolog?

• Anonym (Mogen kvinna)
    Anonym (Många?) skrev 2021-12-25 13:40:08 följande:

Är det många?

Det är VÄLDIGT många. Jag är dubbelt så gammal som ts och har haft ca hälften så många män.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Mogen kvinna) skrev 2021-12-25 13:46:51 följande:
    Det är VÄLDIGT många. Jag är dubbelt så gammal som ts och har haft ca hälften så många män.
    Du har aldrig haft ångest?
Svar på tråden Ångest över högt antal sexpartners