• Anonym (Anonymkvinna)

Ångest över högt antal sexpartners

Hej!

Jag behöver verkligen era åsikter, vet inte var jag ska vända mig.

Jag är en 28årig kvinna med ett högt antal sexpartners, cirka 20-30, jag minns alla. Nu till problemet, det senaste året har en extrem ångest väckts hos mig över detta höga antal och har totalt tagit över mitt liv. Jag kan inte äta normalt, sova normalt eller knappt leva en dag utan att gråta mig till sömns. Jag ser ner på mig själv, straffar mig själv och anser att ingen kille är värd denna smutsiga kropp.

Under mina år har jag hela tiden vetat att jag borde tänka mig för, men av någon oförklarlig anledning har jag fortsatt, all sex har varit frivilligt. Jag har inte gjort några saker som gangbangs, trekanter osv, helt enkelt basic sex med den kille jag dejtar.

Jag har föräldrar som kommer från mellanöstern och lever ständigt kring människor värderingar om att en kvinna som mig är en hora, vilket jag tyvärr håller med om. Jag hör hur killar pratar om tjejer med högt antal sexpartners, vilket är nedvärderande.

Allt annat i mitt liv är fungerande, jag har en bra utbildning och ett jättebra jobb, vänner och syskon jag har bra relationer till. Jag kan dock inte träffa någon kille för att jag vill ?skydda? killar från mig.

Jag mår alltså EXTREMT dåligt, och hjälplös då jag inte kan ändra på mitt förflutet. Vem fan vill träffa en tjej som mig? Och om jag träffar någon kommer han förmodligen vilja veta om mitt förflutet, vilket jag inte kan försvara!

Jag ser inget syfte med mitt liv längre, min ångest har tagit över mitt liv totalt, förstår inte hur jag hamnat här.

• Svar på tråden Ångest över högt antal sexpartners
  • Anonym (H)

Hur kan du tycka det är högt? Verkar högst normalt tycker jag.

• Anonym (Gruff3)

Vad exakt för hjälp tror du att du ska få? Det har ju hänt, du har legat runt med kreti och pleti och kan inte få det ogjort. Du får ta ansvar för sitt lössläppta liv och du skulle tänkt på detta innan.

• Anonym (H)
    Anonym (H) skrev 2021-08-14 11:09:26 följande:

Hur kan du tycka det är högt? Verkar högst normalt tycker jag.

Och jag är alltså man och skulle inte alls reflektera över det antalet.
  • Anonym (1178)

Varför inte bara tänka tillbaka och le åt alla (förhoppningsvis) fina och njutningsfulla minnen du har? Tycker du/ni ska fortsätta ha underbart sex, lev och njut av livet. Man lever bara en gång ;)

• TheBruingbg

Hej vännen.

Stå på dig mot dig själv och säg att du har all rätt att vara med det antalet män/killar du vill.

Det är inger fel i din siffra över huvudtaget och hade självklart inte heller varit det om sin siffra varit 100 eller högre.

Din kropp, dina val så stå på dig mot dig själv och njut av att du levt lite.

Ta hand om dig själv.

Hoppas allt löser sig för dig.

Kramar från Göteborg

• Anonym (tja)

ja, vi alla har ångest av olika saker här i livet. känner du att du mår dåligt av det så måste man ju sluta. börja dejta en kille utanför där du bor och håll käften om att du har haft sex med dessa för din egna skull. för du vill ju inte prata om det, sen har han inte med göra hur många nu ha haft det skönt med.

• Anonym (Anonymkvinna)

TS här.

Tack för era svar hittills.

Att växa och mogna som människa får en att inse hur dum man varit innan.

Får försöka leva med denna stora klump i magen och hur jag ska hantera den, även fast det just nu känns omöjligt.

• Anonym (anonym)

Hej. Skaffa en fast partner o sluta ligga runt. Själv har ja legat runt o det ger inte ett skit. Är 53 år o vill ha mer än ett snabbt ligg. Du kanske kan slippa ångest om du träffar en fast partner. Själv hoppas ja någon singel kvinna här kunde tänkas dejta mig. Är 53 bor i Skåne.

• Anonym (kaffedraken2)

Finns säkert killar som skulle döma en tjej om hon legat med många.
    Och så finns det killar som inte dömer.
    Mig personligen så kvittar det om tjejen är oskuld eller om hon har legat med 50 st.
    Om jag tycker om henne och vill vara med henne, då är det ju så.

• Anonym (H)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2021-08-14 11:45:12 följande:

TS här.

Tack för era svar hittills.

Att växa och mogna som människa får en att inse hur dum man varit innan.

Får försöka leva med denna stora klump i magen och hur jag ska hantera den, även fast det just nu känns omöjligt.

Vad är det att skämmas för? Det viktigaste är väl om upplevelserna varit bra. 30 älskare man haft skönt med är väl bättre än 3 som inte brytt sig om din njutning?

Skulle du bry dig om en man haft 30 kvinnor? Eller rentav ingen?
Svar på tråden Ångest över högt antal sexpartners