Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag känner som du. Har också ägglossning nästa vecka, troligen tisdag. Är så himla glad för alla som plussat! Men man känner ju också lite besvikelse och stress då jag inte gjort det än. Vet det är normalt att det kan ta 1 år men är så jobbigt att vänta på något som kanske inte ens är möjligt men försöker hålla hoppet uppe. Känns skönt att du skriver dina känslor, det fick mig att känna mig mindre ensam som inte plussat.
Och grattis till alla er som plussat!!<3 Gläds så mycket med er. Hoppas det kommer gå fint för er alla!
(Har varit dålig på att skriva här inne. Men läser så ofta jag orkar. Livet är tufft just nu. Fick nämligen besked att min mamma fått cancer... sorgen jag känner finns det inte ord för. Och att försöka ha bebisverkstad i denna sorg.. Ja jag vet inte hur det ska gå. Livets kontraster alltså.)
Verkligen tråkigt att höra om din mamma. Cancer är något att det mest dumma som finns i världen. Vet ni hur prognosen ser ut? Skickar en stor kram <3 Min syster är faktiskt sjuk nu, inte i cancer utan har varit med om en olycka. Det blir konstigt när man är så glad för något och sen så orolig och ledsen för något annat.