Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Tack båda två, känns så skönt med stöd även om det ?bara? är online. Ni har rätt i att det är bra att jag kollade upp dig och klart att det är värt alla pengar och tid i världen om det resulterar i ett barn <3
Jag har faktiskt tagit Jenny Koos lila paket med vitaminer ett tag så hoppas det ska hjälpa, har även börjat kolla på några av hennes föreläsningar så ska försöka få tillbaka cykeln med hjälp av hennes tips!
Jag hörde av mig till säkert 15 kliniker igår via Mail och en klinik ringde faktiskt upp idag och sa att de fått återbud så min sambo och jag ska på vårt första möte 29e november. Känns så sjukt skönt och fram tills dess ska jag försöka stressa av och inte tänka på ägglossning eller så, så kanske det hoppar tillbaka av sig själv!
Hur går det för er? <3
Vet inte hur det går för mig, och min sambo. Vi hade sex under perioden då ägglossningen ska ha i inträffat enligt mina appar, både före, under tiden och efter. Tog inga äl-tester som bekräftade ägglossningen men gjort det tre cykler tidigare så vet att det stämmer hyfsat med apparna.
Har mycket annat jag tänker på nu, trycker bort tankar på graviditet osv rätt så mycket. Känner mest en sorg faktiskt, eller uppgivenhet kanske. Vill liksom ha kontroll och vill så mycket. Men hoppet tar kål på mig så måste tänka att det inte blir något, vilket dock känns jättedeppigt.
Har mycket annat som oroar mig i livet allmänt just nu också, det tar bort fokus lite på barnverkstaden. Men känner mig lite allmänt deppig faktiskt. Samtidigt känns det som jag inte borde känna så för har gjort så få försök, men har inte bara med det att göra. Är allmänt nojig över allt liksom.