BIM Augusti
Hur är det med alla idag? Vart i processen är ni? :)
Hur är det med alla idag? Vart i processen är ni? :)
Godmorgon! Tog ett test i morse, rsfu och var helt berädd på att det skulle bli negativt. Men så dök det upp ett till sträck, är helt chockad och glad och rädd! Hoppas så att det ska gå vägen nu!!
Har eventuellt BIM idag, eller på måndag.. Bifogar en bild!
Är också där någonstans, har inga symtom alls förutom svullna bröst... har idag även börjat få känningar av att mensen är på ingång, så den lär säkert komma på söndag.. har mer eller mindre ställt in mig på att den ska komma i helgen, så att man kan börja om. Har alltid tänkt att lyckas träffa in ÄL i augusti skulle vara perfekt så att man får ett maj-barn. Så håller alla tummar och tår att det går vägen nästa månad! :)
Konstiga hugg i ?äggstocken? på höger sida som strålar ner mot fiffi. Aldrig haft tidigare. Hela dagen och nu molvärk i ryggen. Asså detta är så konstigt. Tror mensen är pågång. Men jag har ju upp till 35 dagar cykel. Så vi har legat ungefär varannan var tredje dag, efter den veckan vi låg varje dag som jag trodde jag skulle ha äl. Kan lika gärna haft det senare. Kroppen är bra märklig haha. Vi får se vad som händer. Om mensen inte kommer på söndag så blir det test på måndag igen!
Låter ju lovande! Kan ju absolut vara symtom på graviditet men det kan ju också likväl vara symtom på att mensen är på g. Men jag hoppas på det förstnämnda :) du får uppdatera hur det går!
Nu tror jag närmare bestämt att min äl är på gång, haft lite smått molande värk under dagen som tilltagit under kvällen och (ursäkta informationen) men flytningarna har ändrat karaktär. Så förhoppningsvis blir det äl kring sön-mån hoppas jag :) tar inga tester så försöker bara lyssna på kroppen så får vi se hur det går!
Misstänkte att jag hade mens-känningar för några dagar sedan och det visade sig vara rätt... min mens kom imorse, en-två dagar tidig än vad jag hade räknat med... så har denna månad haft en 28 dagars cykel, vilket är bra och tyder väl på att kroppen håller på att rättar till sig efter att ha tagit ut spiralen i maj... och om det är fallet så borde jag hinna med en BIM till i augusti...
Så kul med pluss i gruppen! Grattis! :)
Jag har inte fått mens än. Har hugg i höger äggstock. Annars ingenting. Inte testat sedan i lördags. Min mens är ju lite oregelbunden, så kan komma idag, imorgon eller övermorgon. Vet inte om det är någon idé att testa sig mer. Var testa tidigt i lördags som var helt blankt :( vill bara att mensen kommer nu!
Tack!
Jag tog testa tidigt i fredags som var helt blankt. Så kanske inte kört för dig än! Men förstår verkligen känslan. Håller tummarna!!
Hur går det för er?
1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1MA, tredje barnet)
1/8 Lillajag1990 31år (1:a försöket, första barnet)
1/8 Andrabarnet 28år (3e försöket, andra barnet)
3/8 mandy93, 27 år (2:a försöket, andra barnet)