pandarinen skrev 2022-08-11 12:49:31 följande:
Är så otroligt ledsen idag. Gråter och känner mig tom och inte närvarande samtidigr. Denna cykel har varit så annorlunda, jag har inte haft oms utan mått jättebra, fram till sista veckan då jag mått lite lätt illa, haft ömma bröst, varit galet hungrig och har jag inte ätit på 2 timmar har det varit som att blodsockret sjunkit, trodde igår kväll till 90 orixent att jag var gravid. Bim+5. Inte vågat ta test då min cykel varir fördröjd tidigare men inte med dessa syntom. Sä i morse utan någon som helst förvarning fick jag mens.....
Vi har försökt i 19 månader.... å varje gång mensen dyker upp, speciellt när det hinner gå någon daf från BIM så är det som att bli psykiskt misshandlad, slagen ner till marken. Och det känns tyngre för varje gång att göra ett nytt försök. Men längtan är så stor.... vet bara inte hur länge till vi orkar...
Funderar kring äl testerna.... kämde aldrig av äl denna gång, men cb gav resultat tidigt redan på dg 12, hade jag haft normal cykel brukar jag ha glad gubbe dg 14 och äl dg16. Då hade det varit mer rimligt med mens idag, men jag gick på cb testet.
Kanske borde skita i ältester, men känns också läskigt för jag vill ju ha sex när det som högst chans.
Kommer kännas bättre om 2-3 dagar, bara att jag hinner planera så mycket på 5 dagar (5t dagar över bim) jag hade planerat hur och när jag skulle berätta för pappan, hur jag sk vara föräldrarledig, osv
Har inte försökt lika länge men känner igen mig i det du skriver, man får vara ledsen, bryta ihop och komma igen!
Är så himla jobbigt när kroppen spelar en ett spratt!
stora kramar skickar jag till dig