För oss 35+ som försöker bli gravida
Såå spänd på att se din temp imorgon!
Ja taggad till tänderna för båda våra tempar imorn :)
Åh nej jag har apotekets egna hahahahaha tur jag numera gör så att den får ligga i munnen en stund innan jag sätter på den.. alltså som sagt gör det du tror känns bäst för bananas har det ju helt enkelt gått :)
Min temp har iaf hoppat upp ett snäpp, alltid något
BTW du har ju faktiskt hög temp på ÄL+8 brukar inte din sjunka nu?
Som jag skrev tidigare så har jag fått lite förhöjda sköldkörtelvärden igen som innebär att jag inte får försöka bli gravid just nu men när jag fick reda på det hade vi ju precis haft sex och det ca 5 dagar innan äl nu går jag och hoppas att det ska ha tagit sig ändå ( jo jag vet att chansen är väldigt liten ) och sen finns det en liten risk att det inte är så bra med graviditet och sjukdomen men det kan ju ändå gå bra och detta är ju min sista chans.
Hoppas verkligen inte mensen dyker upp bim 30/8
Kan inte tänka mig att göra uppehåll i bebistillverkningen i 1,5 år
Oj oj vad det händer grejer här... måste in o kika till er ibland :)
.spännande tider nu Brallans och Symetrical, kul att ni blivit så syndade... håller alla mina tummar för att ni får
Har den grön/vita.. jaja den gör mig ju inte mer eller mindre gravid ändå.. ;)
Tänker att din förra cykel var ju som den var så kanske mer rättvist att jämföra med en ?normal? cykel när man ska analysera sönder allt, börjar bli sjukt spännande nu för dig känner jag :)
Hur mår du idag?
Men eller hur!? Helt fel tillfälle för en schizofren termometer! xD
Hahaha. Tack för taggning men vad jag kan minnas har jag snarare varit lös i magen tidigt i graviditeten förr. Din pepp är dock alltid mer än välkommen
Jag tänker bim imorgon eller på torsdag. Har ju haft allt från 7-10 dagars lutealfas sen spiraluttaget i februari, dock Max 9 dagar senaste fem månaderna, så mensen borde komma på torsdag. Såvida inte Borago har gjort susen och förlängt lutealfasen.. Men tror att jag kanske tar ett test på torsdag ifall tempen mot förmodan fortfarande ligger högt och jag inte svettats nätterna innan. Det är mitt tydligaste tecken på mens - nattliga svettningar 1-2 nätter innan >_<
Tycker ABSOLUT att du skall släppa ut testdjävulen i dig senast på torsdag
Pepprar med pepp ;)
Japp jag har likadant nätterna innan mens, hatar det!
Spännande att se om Boragon gjort effekt, hoppas såklart att mensen uteblir helt :)
Japp testjäveln är släpps nog redan imorn, har ju sjukt mkt test hemma nu.. köpte från Babyplan testa tidigt stickor och undrar om någon vet om de brukar ge spöksträck?
Symetrical: Din analys var helt korrekt och idag satte FF ut äl (i lördags), hurra för kroppen som fattat att den ska börja släppa ut nya ägg!
Symetrical och Brallans: Alltså jag är mer pepp på er testning än min egen, ser fram emot torsdag!
Angående termometrar: Vad är en bra termometer egentligen? Jag köpte en svindyr (i mina ögon) från Beurer med blue tooth som ploppar in värdet automatiskt i en app (som jag ändå inte gillade och därför inte använder). Men den är så långsam, kan ta upp till tre minuter att få värdet (känns långt när man ligger där och försöker undvika att andas för mycket). På grund av priset är jag väl ändå lite stuck med denna ett tag, om den nu inte skulle råka hamna i tvätten
Skönt med utsatt äl :)
Haha ja man blir väldigt peppad av andra när de börjar närma sig BIM, snart är det dags för dig :)
Jag har bara en vanlig från apoteket men vet att det är bättre med en som visar 4 och inte 3 gradantal jag har bara inte orkat köpa en sån.
Låter ju sjukt smidigt med en sån som lägger in det själv ju, tar typ likadan lång tid för mig eftersom jag mäter i munnen och inte vaginalt, sover med öppen mun så måste stänga den ligga kvar en stund sen in med tempen i munnen en liten stund sen sätta igång den..
Jag hade nog tempat vaginalt med en termometer som visar 4 om jag fick göra om göra rätt. :)