För oss 35+ som försöker bli gravida
Brallans: nu är jag också väldigt nyfiken på vad det är för piller du knaprar. Hur mycket och hur länge? När i cykeln. Kan du inte skriva det på ett meddelande till mig? Låter som det gett resultat.
Brallans: nu är jag också väldigt nyfiken på vad det är för piller du knaprar. Hur mycket och hur länge? När i cykeln. Kan du inte skriva det på ett meddelande till mig? Låter som det gett resultat.
De mäter ju från 25 väl så skulle inte säga att hoppet är ute, fortsätter hejja på dig :)
Tack för alla hejarop, ni är bara bäst!
Taggad till tänderna går jag upp imorse, tempen ligger kvar på 36,9.. jag bryter upp clearblue förpackningen och öppnar ett test och inser att det INTE är de digitala, jag har köpt fel haha..
får bli att köpa ett idag och ta på BIM helt enkelt
Godmorgon!
Jag har följt tråden länge och jag tycker det är så intressant och såÅå underbart när någon plussar Jag undrar vad du tar för piller Brallans! Om du vill svara blir jag väldigt tacksam - och om ni andra har några tips! Känns som att jag äter alla piller & pulver & kapslar som finns men jag har kanske missat nåt supertips!
Nu väntar jag med spänning på inlägg om tester och grafer och tummarna stenhårt för plus! Heja heja oss alla!
Ja vet dumihuvet.se
Ja just ja såklart jag gjorde
Tack så mycket för svar Brallans! Vad använder du för märke?
Tog ett kort istället på det jag knaprat :) folsyra har jag ätit lite olika märken under tiden
Är på äl+12 idag och BIM imorgon