För oss 35+ som försöker bli gravida
Japp, denna väntan.. tycker att det är både spännande och frustrerande, om jag skall vara ärlig
Hahaha. Älskar ditt engagemang!
Nej, tempen tyder verkligen inte på det! Ingen mer blödning, bara lite orange vid torkning efter toabesök. Skulle säga att den betedde sig ungefär som min vanliga mens, men väldigt tunn och kanske något mindre mängd + lite kortare längd.
Mår fortfarande som en påse skridskor, så symptomen är absolut inte borta. Sååå konstigt allting! xD
Här sjunker tempen som om den gjorde sig redo för mens. Bara det att det borde vara minst 2 och upp till 4 dagar kvar dit, samt att min temp ofta bara sjunker med ett par timmars marginal. Märkligt.
Hoppas den hoppar uppåt igen :)
Jag tog ett testa tidigt imorse äl+8 för att jag inte kunde låta bli längre, visade ett supersvagt streck :O
Spännande
Gammalt blod är inget blod ;) ja jag förstår det så sjukt frustrerande!
Nja tempen fortsätter med sitt en upp en ner, blir spännande ikväll om den är lägre samt imorgon, dippen brukar komma senast ikväll.. vill att det ska vara kväll nu fast ändå inte haha
Här sjönk (äntligen!) tempen idag, så jag ändrade tillbaka till att det var mensen som kom i tisdags. Aldrig varit så glad över ett tempras som den här gången!
Misstänker att det var en kemisk graviditet pga De otroligt svaga strecken på testen plus att tempen tog sån tid på sig att dyka. Oavsett skall det bli skönt att få lämna detta bakom sig nu, unna mig ett glas bubbel eller två framöver på semestern och ladda om för ett nytt försök
Lite galen grafstart dock!
Tog mod till mig och testa nu på morgonen. Ser ni också något?