Symetrical skrev 2022-07-29 09:55:56 följande:
Alltid kul att testa
Brallans skrev 2022-07-29 09:31:30 följande:
Kliar mig i huvet och har knappt något hår kvar, j man kan ju tycka att du borde se något nu men ändå kanske inte, är ju inte många dagar efter om det var imp där..
Du kanske har rätt i det, om ett ägg fäste för 2-3 dagar sedan kanske det är för tidigt med ett vanligt test. Samtidigt är jag så van vid att få positivt tidigt så jag utgår ju ifrån det, även om jag läst om många som inte plussat förrän flera dagar efter blödningen.. blir galen!!! xD
Jag inbillar mig att man knappt skulle få ett svagt plus så tidigt efter med ett test som mäter från 10, tycker att det är mer intressant att följa vart din temp tar vägen framöver men oavsett så har du ju betydligt längre lutealfas än du brukar.. förstår att du blir galen, kommer ihåg i våras när jag hade en knäpp cykel då höll jag med på att bli tokig..
Ja de va ganska kul att testa faktiskt för en gångsskull, nu känner jag mig mest pepp på kväll och efterföljande temp imorn va de visar.. ligger lägre i temp vad jag gjort tidigare men kanske lite stabilare.. tiden får utvisa sooom vanligt ;)