För oss 35+ som försöker bli gravida
Spännande Lojsan jag ser oxå ett streck :)
Här blev det oxå spännande på morgonkissen:)
Spännande Lojsan jag ser oxå ett streck :)
Här blev det oxå spännande på morgonkissen:)
Ja det blir bara starkare, det syntes ännu mer i dag. Jag är så glad med ändå så nervös, vågar inte hoppas en. Men jag viskar tillbaka ett försiktigt tack och hoppas det stannar kvar.
Tempen ökar här, och din graf ser ju lovande ut wow. Det är farligt roligt att kolla graviditetsmonitorn
Det är ju definitivt något där!
Vågar mig på ett försiktigt grattis! Hur ser dagens graf ut? Och ni andras? Efterlyser massa grafer som vanligt
Här verkar det faktiskt inte som att gårdagens höjdare var en tillfällighet Sjukt kul att kolla pregnancypoints och liknande just nu
Älsk på din graf känner jag, haha ja det är så sjukt beroende och kolla runt där.
Har du någon känsla?
langar Min graf även fast den är sjukt trist :)
Åh asså detta är ju såå spännande, det är väl ändå ganska höga poäng känner jag... 100 borde väl vara Max?
Ja dock så känns äl+11 sjukt långt fram, det är ju då tempen brukar dala inför mensen..
Farligt men kul :)
Ja jag kommer nog hänga en del på FF efter äl+7 och analysera tidigare cyklar med denna mm mm mm haha
se till och köp testa tidigt nu tycker jag :)
Det är väl inte alltid äl test regerar på graviditet? Jag har läst någonstans att det är rätt ovanligt men jag kanske drömt det.. skulle iaf inte hänga upp mig på ett trött äl test oavsett.. sjukt pepp på din temp imorn!!
Ja jag fattar jag hade varit exakt likadan :)
Fick inte du mens sist på äl+9 men tidigare på äl+8?
äsch vad ska du annars göra med stickorna? klart du ska testa även fast det är tidigt så lite kul ska man väl få ha? Jag tycker mig kunna ana något men vet inte om det är för att jag så gärna vill se något ;) uppladdningen av kort på denna sida är ju inte den bästa heller :(
Vad är känslan idag?
Sist fick jag mens på äl+ 9-10 och cykeln innan dess på äl+ 8 så antar att bim är typ imorgon eller på onsdag..
Jag ser också nåt när jag drar sidan upp och ner, så det kan ju knappast kallas positivt! xD Dock har jag faktiskt inte kunnat förnimma ett streck alls på dessa tidigare cykler jag testat, så who knows!?
Känslan i kroppen säger gravid, men hjärnan säger att det säkert bara är ytterligare en skengraviditet
Håller så tummarna för dig! fortsätter du med de testerna eller knallar du till apoteket?
köpte hem några testa tidigt igår, blev så sugen på att köra en test månad eftersom jag inte gjort det innan direkt :)
Där blir testerna starkare, men stickorna är fortfarande svaga och ganska tråkiga faktiskt. Men det är ju fortfarande väldigt tidigt och hoppas på stegring efter bim.
Nu blev det lite mer verkligt :)
Jag är bara på Äl+11 i dag. Så om ca 3 dagar har jag bim.
Hur går det för dig då? Vilken dag är du på nu?
Förstår det härlig känsla!
Nja stabila äl+5 idag så sitter fortfarande på avbrytarbänken :)