• Malu84

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag tog risken och sa att kroppen känns väldigt ?redo? idag haha vi får se om det ger han prestations ångest eller om det går . Annars får vi försöka i morgon eller hoppas på simmarna från igår .  Stackars män . Men man kan ju heller inte styra hormonerna i kroppen . 

• Malu84

Jag har nog aldrig haft så fin stegring på äl test som denna månad började testa i fredags och i går var det på Max och idag lite svagare igen . Jag tempar inte så jag hoppas att det släppts . Får vi se om vi får med bilden med ?

• Malu84

Här kör vi nya grejer , starkt äl test söndag , negativt Måndag tisdag och idag , och nu lite rosa på pappret? Jag brukar inte ha så tidiga spottings men ägget borde väl släppt innan alla dessa dagar om det var positivt i söndags och sen varit negativt ? 

• Malu84
    Alvedon83 skrev 2024-01-18 13:32:43 följande:
    Hur går det för dig? 
    Lite rosa i morse med på pappret , inget vid lunch . Men jag försöker tänka positivt , att det var äl i söndags hade äggvita med . Skulle det vara så att ägget släppte igår får vi hoppas att det var starka simmare i helgen . 
    hur har du det ? vi brukar ju ligga nära varandra i schemat . 
  • Malu84

Är det någon som orkar förklara hur allt detta med tempning funkar ? appar ? Kostnader ? Termometer ? Jag förstår ingenting och inte vad jag ska göra . 

• Malu84

Jag väntar på ? händer inget här alls ? men har ju bara gått en vecka sen äl . 

Lite problem med klumpig flytning , tycker jag har det ibland . Kanske någon obalans kanske något annat , läser man kan det vara svamp eller baktriell vaginos med.

tänkte jag ska se hur det utvecklar sig och annars ringa Vc ingen sveda inget ont inget kli .

• Malu84

Åh jag tycker ni är så modiga som börjar testa tidigt ! Jag vågar knappt testa bim +1 . Blir så besviken av negativa test . 
    fast jag hinner aldrig börja testa heller för mensen kommer alltid först . 
    Men har inte mensen kommit i början av nästa vecka får vi se. 

Jag kommer heller inte ihåg hur jag mått vid förra graviditeterna så jag vet inte vad jag Ska jämföra med heller för symptom  . 

Jag vet att jag inte kräkts ihjäl mig men haft fruktansvärd foglossning ena .. nu har vi försökt i typ 10 månader och hoppet börjar sina . Vi är nog lite för gamla kanske , men vi skulle gärna vilja ha ett gemensamt barn . 

• Malu84

ser Ut som min mens är på väg , äl+11, ? aldrig fått mens så tidigt . 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida