• Malu84

För oss 35+ som försöker bli gravida

Mens i mängder så inte denna månaden heller !  Nu blir det cider och semester och ägglossning kommande 2,5 veckor ! 

• Malu84

Åh nu blinkar ägglossningstestet på cd 10 , du närmar man sig iaf första delen ☺️

• Malu84

Jag blinkar vidare med smileysen jag med ! Skulle tro att ägglossning sker runt Torsdag . 

men vi har så skönt flow på semestern , vi har lite sug på sexet och lagom loj inställning till allt 😂 
    skönt med att bara vara och inte ha den stressiga vardagen som äter upp mig 

• Malu84

Jag hade maximal fertilitet på ÄL test igår så nu får jag väl Hoppas att det går vägen denna gången . Men känns som vi kan ha det svårt , min sambo är 48 år jag 38 , jag har två döttrar sen innan och han inga . Men tjejerna tog sig snabbare än nu . 
    Min sambo har problem med sina lungor så han har lite sämre kapacitet , och syresättningen tror jag kanske inte påverka själva kraften u samlaget . 
    Men han tycker att vi kan försöka ett tag till , han är inte så noga med utredning om det inte tar sig för han trodde ändå det inte skulle bli några pga hans ålder och att vi träffades sent .
    Men vi får se . Man är ju inte 25 längre heller . 

• Malu84

Jag har vart tyst länge ! Jg har börjat med munkpeppar , mina annars regelbundna positiva ägglossningtest flyttade från dag 16-17 till 21 , mannen fick prestationsångest så vi fick inte till det ordentligt utan dag 20 var den närmaste , jag hoppas vi har någon pigg simmare i den laddningen ! 

Grattis till dig/er som plussat och hejja er som kämpar ! 

• Malu84

åh Nu fick jag positivt ägglossnings test ! Hade samlag igår , jag ska nog kunna få till det i morgon igen . Så får vi se om det är good enough! 

kul att det är flera med äl i dagarna ! 

• Malu84

Jag blir på riktigt knäpp ! Äl test som började stegra i söndags var fullkomligt jätte positivt i måndags vid lunch och då även äl flytningar. hade sex i söndags i tisdags och igår , men i dag verkar det vara älflytningar  igen ? 
    jag tempar inte för jag tror jag kommer bli besatt ? 
    men hur länge har man äl flytningar ? Borde ju inte tagit från måndagslunch till idag ? Jaja vi kan inte göra mera än vi gjort iaf för nu går sambon på sin jobbhelg. Den som lever får väl se?.

• Malu84

Och här kommer mensen för 9e gången ? 
    Grattis till plusset Alvedon ! 

• Malu84

Åh jag har också precis haft äl Alvedon83 ! Nu väntar jag in nyår så får vi se hur det gick försök 10 här hos oss skulle jag tro ! 

hoppas ni mår Bra allihopa ! Håller tummarna för er alla ! 

• Malu84

Hej ! Väldigt positivt ägglossningstest här idag ! MEN det var någon som pratade om detta hur man bör ha sex kring äl . jag Förstår att mycket sex är knske bäst men vi kan tyvärr inte fungera så riktigt, vi hade igår kväll , och har som ide  varannan dag . Kan det funka ? Behöver jag stress ligga ikväll och skita i i morgon eller ska jag försöka i morgon istället som var planen från början ? Sambon får lätt prestations ångest och då Blir det inget av det så jag kan inte heller säga att jag har äl hahaha gud vad sjukt detta låter . 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida