För oss 35+ som försöker bli gravida
Mens i mängder så inte denna månaden heller ! Nu blir det cider och semester och ägglossning kommande 2,5 veckor !
Mens i mängder så inte denna månaden heller ! Nu blir det cider och semester och ägglossning kommande 2,5 veckor !
Åh nu blinkar ägglossningstestet på cd 10 , du närmar man sig iaf första delen ☺️
Jag blinkar vidare med smileysen jag med ! Skulle tro att ägglossning sker runt Torsdag .
men vi har så skönt flow på semestern , vi har lite sug på sexet och lagom loj inställning till allt 😂
skönt med att bara vara och inte ha den stressiga vardagen som äter upp mig
Jag hade maximal fertilitet på ÄL test igår så nu får jag väl Hoppas att det går vägen denna gången . Men känns som vi kan ha det svårt , min sambo är 48 år jag 38 , jag har två döttrar sen innan och han inga . Men tjejerna tog sig snabbare än nu .
Min sambo har problem med sina lungor så han har lite sämre kapacitet , och syresättningen tror jag kanske inte påverka själva kraften u samlaget .
Men han tycker att vi kan försöka ett tag till , han är inte så noga med utredning om det inte tar sig för han trodde ändå det inte skulle bli några pga hans ålder och att vi träffades sent .
Men vi får se . Man är ju inte 25 längre heller .
Jag har vart tyst länge ! Jg har börjat med munkpeppar , mina annars regelbundna positiva ägglossningtest flyttade från dag 16-17 till 21 , mannen fick prestationsångest så vi fick inte till det ordentligt utan dag 20 var den närmaste , jag hoppas vi har någon pigg simmare i den laddningen !
Grattis till dig/er som plussat och hejja er som kämpar !
åh Nu fick jag positivt ägglossnings test ! Hade samlag igår , jag ska nog kunna få till det i morgon igen . Så får vi se om det är good enough!
kul att det är flera med äl i dagarna !
Jag blir på riktigt knäpp ! Äl test som började stegra i söndags var fullkomligt jätte positivt i måndags vid lunch och då även äl flytningar. hade sex i söndags i tisdags och igår , men i dag verkar det vara älflytningar igen ?
jag tempar inte för jag tror jag kommer bli besatt ?
men hur länge har man äl flytningar ? Borde ju inte tagit från måndagslunch till idag ? Jaja vi kan inte göra mera än vi gjort iaf för nu går sambon på sin jobbhelg. Den som lever får väl se?.
Och här kommer mensen för 9e gången ?
Grattis till plusset Alvedon !
Åh jag har också precis haft äl Alvedon83 ! Nu väntar jag in nyår så får vi se hur det gick försök 10 här hos oss skulle jag tro !
hoppas ni mår Bra allihopa ! Håller tummarna för er alla !
Hej ! Väldigt positivt ägglossningstest här idag ! MEN det var någon som pratade om detta hur man bör ha sex kring äl . jag Förstår att mycket sex är knske bäst men vi kan tyvärr inte fungera så riktigt, vi hade igår kväll , och har som ide varannan dag . Kan det funka ? Behöver jag stress ligga ikväll och skita i i morgon eller ska jag försöka i morgon istället som var planen från början ? Sambon får lätt prestations ångest och då Blir det inget av det så jag kan inte heller säga att jag har äl hahaha gud vad sjukt detta låter .