Brallans skrev 2023-04-12 06:41:26 följande:
Symetrical skrev 2023-04-12 05:50:56 följande:
Hur har det utvecklat sig för dig Brallis? Hoppet helt ute? 💛
Gyn gubben ska ringa idag så ska försöka komma ihåg och fråga, hoppas han är likabra som sist så kanske jag kan få några goa tabletter redan nu.
Ja den vill ju verkligen det men är rädd att den ska ge upp den med snart, men än blir ni inte av med mig 😆
Japp jag har blött hyfsat mkt med mer ont i magen som jag brukar ha när detta händer, nej lucky number 7 brukar man väl säga 😬
Hur går det för dig??
Det håller vi tummarna för! Heja goa gubben! 👨🏼?🦳
Men gud, ja! Lucky nr seven är ju sen gammalt 😉
Ja, du.. här är det lite lagom kalabalik. Min make fick ett samtal i söndags när vi kom hem från fjällen ang att hans mamma låg på sin dödsbädd (haft cancer en längre tid som nu tydligen spritt sig typ överallt) så han flängde hals över huvud till Sthlm på obestämd tid. I samma veva upptäckte jag löss hos mig och barnen 🤢 så har varit fullt upp med avlusning, tvätt och fix efter resan, allmän marktjänstgöring, tröstande och stöttande, samt jobb senaste dagarna 😰
Har dock fortsatt tempa, men inte haft tid att fokusera på något annat. Enligt ff är jag på äl +9 idag, men vette tusan om ägget släppte när ff tror, eller någon dag senare. Min temp var löjligt låg flera dagar efter förmodat nedsläpp. Trodde att jag skulle ha svettfest inatt, men var bara lite vid nåt tillfälle. Skulle tro att mensen kommer imorgon.