För oss 35+ som försöker bli gravida
Tog ett test till nu på em, testomanen var framme.. blir ett nytt imorn så får vi se vart det tar vägen
Tog ett test till nu på em, testomanen var framme.. blir ett nytt imorn så får vi se vart det tar vägen
Är sååå nyfiken på era dagens, Hannis och Brallans!😬😀
Här sjönk tempen som en sten idag så lär få mens i helgen.
Håller tummarna för goda nyheter från brallans ♥️
Trist med raset Hannis, nya tag!
Jag fortsätter bygga bergstoppar, testet idag var lika som gårdagens så ingen ökning direkt, tiden får väl utvisa vart det blir denna gång men jag känner mig skeptisk
Bim idag och tempras till 36,6 tog ett test som faktiskt va lite starkare än igår men fortfarande för svagt för att vara på äl+13 samt kanske även spök.. dock har jag kvar symptom som brösten mm fortfarande så det förbryllar lite men räknar med att de kanske försvinner inom kort om mensen kommer igång imorn kanske.. 😏
Ser att ni är många som tempar och går på natural cycles, jag kanske borde testa det. Märker ni någon skillnad, alltså är ÄL i jämförelse med tex älstickor clearblue?
Vilken tid på dygnet måste temp ske och är det innan jag går upp ur sängen? Varje dag i månaden?
Fick mens inatt, känns på ett sätt skönt för då slipper jag oroa mig för svaga test samtidigt som jag är så less på att det aldrig går vägen, denna gång tog det hårt men tror mkt att det har att göra med att en kompis till mig är gravid och vi är lika gamla plus att det tog sig för henne nästan direkt.. är såklart glad för hennes skull men det blev extra ledsamt för mig bara nu.. ska bryta ihop lite idag sen får vi se!
kram till alla oss kämpare ❤️
Haha japp helt min tanke, jag rökte när jag blev gravid sist men att börja med det har jag ingen lust med att göra så där går gränsen 😆 men dricka lite mer kan jag nog ordna.
Vore ju sjukt om det skulle vara där skon klämmer, jag menar när accepterar kroppen embryot för att vara på fyllan i 9 mån känns ju sjukt oklokt.. måste nog googla lite 😆