För oss 35+ som försöker bli gravida
svagast syns ju på RFSU testen.
nederst från idag bim+4 borde ju inte vara så svagt.
Tack för att ni försöker hjälpa mig
det är inte testernas färg som gör att jag inte tror det är normalt utan för att där inte är någon stegring alls senaste tiden. Ännu svagare idag än igår och testar alltid med morgonurin, och är man i v 4+5 så ska ju clearblue definitivt ha slagit om
till 2-3 v jag vet ju när Äl var och testade ganska starkt plus på bim-4
jag ringde faktiskt och frågade barnmorskan idag om hcg prov men det var inget dom kunde hjälpa mig med så antar jag får vänta och hoppas kroppen fixar det själv snart, bara så drygt med all denna väntan hela tiden, år efter år går?.
får ta ett privat vul sen men blir ju tidigast 6+0 för annars kan man ju inte se något ändå.
så tråkigt bara att man inte kan gå till någon gynekolog i detta landet om man behöver hjälp , finns ju bara kk akuten här i alla fall och dit kan man ju bara gå om det är akut och det är det ju inte förrän man får jätteont eller blöder massor.
Är jag ensam här om att vara mellan äl och mens nu? Tycker att det ekar väldigt tomt 😂
Nej jag finns med men det har ekat här inne länge nu, men det ska vi väl försöka ändra på.
Vilken Cd är du på? Jag är på Cd 9 och precis gått in i den roliga, kåta och aktiva fasen 😄
Jaha du har hamnat där du med. Det blir ju lätt så när man inte blir gravid som planerat och tiden/åren på de andra barnen börjar dra iväg. Jag har full förståelse för det, för jag tror jag själv är på väg åt det hållet.
Händer det så händer det som du säger,
men jag vill ändå ha en deadline på det hela.
För jag har annat jag måste planera down there, om du förstår vad jag menar? 😄
En lätt renovering efter lite skador, och då vill man ju inte förlösa igen efter det.
Hur gammal är din minsta nu? Jag har ju en som fyller 3 snart och han är sladdis, jag vill ju inte ha en till sladdis heller så lite stressad ändå kanske. 🥺
Känner också att jag vill ha en deadline på det, även om anledningen egentligen bara är att jag inte vill få barn alltför sent.
Min minsta fyller 5 i höst och när vi började var han bara 3,5, så verkligen skillnad! Skulle tro att om det inte blivit något fram tills årsskiftet sätter jag nog in en ny hormonspiral. Mådde väldigt bra med den och skönt att slippa älvärk/mensvärk och att blöda!