För oss 35+ som försöker bli gravida
Är bara på CD10 så kan vara så att ägglossningen kommer tidigare denna gång den brukar landa mellan 15-17 men testet var stark igår så kan tänka mig att det Är helt positivt senast imorgon 😃
Är bara på CD10 så kan vara så att ägglossningen kommer tidigare denna gång den brukar landa mellan 15-17 men testet var stark igår så kan tänka mig att det Är helt positivt senast imorgon 😃
Men gud vad märkligt, Lojsan! 🤔
Skönt att du får kollat upp det. Den där grafen är verkligen helt bananas! 😆
Hur ligger landet för din idag Brallans? Så nyfiken på din temp och test! 😀
Själv är jag på äl +7 och känner typ precis som vanligt vid den här tiden i cykeln. Tror att jag håller på att bli förkyld, så känner mig lite extra sänkt. Har en förhoppning om att lutealfasen åtminstone blir längre än 7 dagar den här gången 🤪
Det är synd att man inte kan vända på cykeln efter äl, får se om mensen kommer redan idag..
Kliar mig i huvet och inser att detta är över min kompetens men bra att du fått tid hos gyn, brukar du få
högt och sen äl ganska omgående?
Symetrical riktigt fin graf, spännande tider nu!!
Brallans du kankse hade äl där tidigare ändå om mensen kmr nu? Men hoppas den håller sig borta..! Trist med tempdippen den var ju så himla hög där ett tag!
Lojsan vilken graf, tempen följer ju ändå verkligen en bana, alltså jag menar den hoppar inte utan följer sin egen bana. Men Svårttytt ur fertilitetssympunkt. Hoppas så att nån av de där 5 äggblåsorna kan bli ett guldägg!
Brallans- Nääää, vilket skrutt med mensvärk och blod 😕 Ny cykel nya tag 👊🏼🥂
Symetrical- Jomen kanske att det börjar kännas lite vattnigare down under 😆 Min temp är lite bananas denna gång och högre än vanligt, vet inte om det beror på dålig sömn och förkylningen eller om det bara är så denna sväng. Cd 12 idag. Har fått ÄL kring dag 20-25 tidigare cykler så en bit bort 😊