För oss 35+ som försöker bli gravida
Jahopp där va det roliga slut. 😞 Bara vänta på att tanten ska komma och leva jävul snart då.
Så det var nog ingen nidis, men det har inte kommit något mer sen. Finns nog ingen återvändo med denna grafen.
Jahopp där va det roliga slut. 😞 Bara vänta på att tanten ska komma och leva jävul snart då.
Så det var nog ingen nidis, men det har inte kommit något mer sen. Finns nog ingen återvändo med denna grafen.
Dagens graf från mig:
Normalt så borde jag få mens imorgon/övermorgon, FF säger på måndag. Vi får väl se vem som ha rätt.
Konstigt, den la upp fel. Detta är dagens
Stort grattis Twigman! 🥳
Jag tänker att ifall äl kom senare den här cykeln blir ju även bim senare (eftersom lutealfasen vanligtvis är samma jämt), så jag hade litat på ff Phozie. Hoppas dock att det inte blir någon mens alls ✊🏼☺️
Blir spännande att följa din och Maymoms grafer kommande dagar!
Men nej, vad trist Lojsan! Jag som hade förhoppningar att det var en nidis. Mög! 😩
När är bim?
Härligt med utsatt äl Brallans! Jag tänker att en snabb och tydlig tempökning tyder på att gulkropp och ägg är av god kvalitet, vilket ju onekligen bådar gott. Nu jäklar händer det, det känner jag i varje fiber av kroppen, även de som har träsmak av avbytarbänken 😜
Nöter du bänk med mig, Snorkfröken? 😝 När borde din äl komma?
Nu var Äl över för denna gång. Sexade både före och samma dag som maximalt utslag men inte dagen efter. Orkade inte 😄 Tänkte testa nästa fredag ✊
Brallans: ja jag tänker hur svårt ska det vara när man skickar in några hundra miljoner simmare 😂 Kom igen nu för fan 😬✊
Hahaha exakt kom igen nu för i helvete 😆
Vad trist Lojsan, det var ju så himla tjusigt i grafen ett tag!
Min graf idag, så du Symetrical har nog rätt i att FF gissar rätt med mensen (även om jag också hoppas att den inte kommer). Tänk vad lite man vet om hur kroppen fungerar ibland. 🤪
Grafen talar för sig själ, så här kommer jag duka upp med kaffe och choklad i dag.
Skrot också, helt rätt med choklad i massor 😊