För oss 35+ som försöker bli gravida
Fasen vad deppigt det känns här i tråden nu för oss alla, blir ledsen, vi hade behövt ett plus här inne?!
Äl +12 och neg test här. Inväntar mensen nu.
Fasen vad deppigt det känns här i tråden nu för oss alla, blir ledsen, vi hade behövt ett plus här inne?!
Äl +12 och neg test här. Inväntar mensen nu.
Tycker vi alla som fått mens innan helgen är värda ett glas och får rikta en skål till denna gruppen och alla stöttande kvinnor!! Och ni som inväntar Bim, den skålen riktas även till er med hopp om plus!
Heja oss!!
Jäkla skit piss helvette där kom mensen? vad less jag blir!! Och mästarbälte är jag rädd att mannen kanske precis är bortrest. Gaaah tiden rinner verkligen iväg är känslan just nu. Blev så förvånad av mensen idag för är på cd25 idag så då blev förra cykeln bara 24 dagar lång? Har aldrig haft så kort, brukar ha 26 eller 27 dagar.
Åh lider med dig och känner verkligen igen mig i dina känslor ☹️
Jag har haft något kortare cykel dels vid utebliven äl men främst efter mitt utomkveds, kanske är något tillfälligt bara och du är tillbaka igen nästa cykel..
Ja det låter ju logiskt, lite tid kan den ju behöva att komma igen, nästa cykel hoppas jag är som vanligt 😊
Åh lider med dig och känner verkligen igen mig i dina känslor ☹️
Jag har haft något kortare cykel dels vid utebliven äl men främst efter mitt utomkveds, kanske är något tillfälligt bara och du är tillbaka igen nästa cykel..
Tjohoooo, mensen har anlänt. Jag är redan inställd på nästa ägglossning och känner att nu jäklar är det inte långt kvar innan jag och maken kommer lyckas 😍
Trevlig helg på er och jag fortsätter hejja på er 🥂💕
Japp här med, med dunder och brak mitt i natten dessutom.. nej nu jäklar måste det väl vara guldägg för hela slanten nästa gång!
håller tummarna för er andra nu 🍾
Förlåt nu frågar jag igen, hur var det om man tempar ca 30min innan sin tid, ska man räkna om eller är det godkänt ändå?
Provade och skriva in i ff och den ger iaf inte någon felmärkning på tiden trots tidigare.
Jag brukar inte räkna om tempen om det är 30 min diff 😊
Tack för svar Brallans 😃
Glömde min graf, den gick ju ner en del men den håller sig där jag har legat innan men kan kanske ha påverkats av att jag sovit lite dåligt igen.
Sen vet jag inte hur stor påverkan det har när man sover med öppen mun, fick tipset om att stänga munnen någon minut innan tempning men det glömde jag i morse.
Men jag vet inte, det känns bra denna äl, trots att jag knappt känt av den. Men vet ni vad, idag är det fredag 😃🎉