För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag fortsätter att hoppas ✊🏼✊🏼
Håller tummarna.
Jag ser sträcket utan problem, vågar mig på ett försiktigt Grattis '
Var det fredag du hade bim?
God morgon gänget 😊
Ingens mens, låg temp fortsatt och nu på morgonen negativt gravtest, så det verkar ha varit ett lurigt test för mig 😩 Helvetets skit.
Näää, jag var inställd på att det kunde vara så. Efter alla dessa försök har jag blivit väldigt skeptisk till det mesta i denna bebisverkstad. Jag väntar in värsta mensen med tanke på konstiga molvärken jag har, eftersom det inte verkar bos in sig någon så är det väl värsta mensen som håller på att byggas upp 😅
Nu håller jag tummarna stenhårt för er andra 😍🤞🏻
Hur ligger landet idag Brallans??? Tänkt så mycket på dig ✊🏼❤️
Mens här för mig... 😪😪😪😪😪😪😪😪
Så trist för oss alla! Och dessa test som visar positivt fel, jag har aldrig varit med om det själv men hört om det, det är ju verkligen tokigt 😡
Håller med dig Brallans, jag känner också en sån hopplöshet... Vi hade bestämt att vi ska försöka fram tills jag fyller fyrtio sen avslutar vi... Men ju närmare jag kommer desto mer stress över det så nu har vi i alla fall bestämt att vi kämpar på oavsett. Rent statistiskt bör jag bli gravid på våren, alla våra barn är född i december/januari 🤣 Så inom några månader kanske? Två av våra barn har ju tagit 1,5 år på sig att bli till, nu har det gått nio månader så jag tänker ändå att vi kommer närmare och närmare
Är ju helt galet att det kan dyka upp ändå så pass synliga streck som inte betyder något. Till och med min man såg strecket igår och han fasiken skeptisk jämt och halvblind på ena ögat 😆 Näää, det suger ju. Men jag vägrar bli ledsen utan hoppas på bättre lycka framöver 🥰
Asså min graf är ju katastrof för en graviditet, så låg temp flera dagar? nåt är ju tokigt. ÄL+12 eller 13, och mensen kommer alltid ÄL+11 eller 12.
Testet skrattar åt mig, jag ser fasiken inget alls 😂
Äl +10 idag och har varken symtom på graviditet eller mens? Förutom extremt ömma bröstvårtor. Testade neg igår men inte tagit något idag. Väntar nog till BIM som borde vara på söndag, om inte mensen dykt upp då.