BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Nu hoppas jag in här också, jag fick positivt äl test för en vecka sedan men nu har jag väldigt mycket flytningar, dom är ganska vattniga men men inte göra ?broar? av dom (som äl sekret) någon som vet vad det kan bero på?
Hej alla!
Hade ÄL för några dagar sen och har känt molvärk då o då både idag och igår.
Varför har man molvärk EFTER ÄL? Nån annan som också har det?
Hej!
Jag har haft likadant! Kommer och går och molar i mensmagen. Sen från igår har jag varit extremt trött fastän jag sovit bra på natten och även sovit lite på dagen.. Hoppas det är symtom på graviditet!!
Samma för mig! Hade ägglossning den 7-8 juli och haft mycket molande värk idag. BIM 22 juli.
Samma för mig! Hade ägglossning den 7-8 juli och haft mycket molande värk idag. BIM 22 juli.
Kan ju meddela att mensen kom idag, så får försöka smälta detta?känner mig så deppig nu när hoppet om att testen hade visat fel försvann:.(
Kan ju meddela att mensen kom idag, så får försöka smälta detta?känner mig så deppig nu när hoppet om att testen hade visat fel försvann:.(
Förstår känslan.. bara bita ihop och önska bättra lycka nästa gång! Förhoppningsvis kommer ert efterlängtade plus snart<3
Tycker det är så konstigt! Antingen känner man efter just nu efter minsta lilla haha! Jag är så osäker i och med att jag vet inte exakt när jag hade äl och jag fick tillbaka min mens ganska nyligen. Blir spännande att se för oss vad som händer. Vi har ju bim ganska nära varann också :))