BIM JULI
Efter vårt MA i maj försöker vi nu igen efter en månads blödning. Vet inte riktigt hur man ska hitta ägglossningen då cykeln inte riktigt kommit igång än. :) non som vet om man kan köra på äl tester direkt?
Efter vårt MA i maj försöker vi nu igen efter en månads blödning. Vet inte riktigt hur man ska hitta ägglossningen då cykeln inte riktigt kommit igång än. :) non som vet om man kan köra på äl tester direkt?
Hej på er.
Jag har följt er de senaste veckorna och har min BIM på Lördag (10 Juli) och hade ÄL kring den 28 Juni enligt NC, men jag tror att det var midsommarafton, 25 Juni, då jag hade vattnit fertilt sekret och var överlag supersugen. Som den invriga person jag är så testade jag redan i Tisdags, men det var negativt, ÄL +8.
Min bild kom inte med på förra så här är den.
Jag har grubblat över en sak idag, jag har inte uppräckt någon nidblödning..betyder det att det är omöjligt att jag är gravid? Måste man inte ha nidblödning när man blivit gravid??
Okej förstår m blev lite nedstämd när jag började tänka i sådana banor. Jag BIM imorgon och ska ta ett graviditetstest då? Hoppas så mycket på ett + .
Hej alla!
Hade ÄL för några dagar sen och har känt molvärk då o då både idag och igår.
Varför har man molvärk EFTER ÄL? Nån annan som också har det?
Vart hos gyn idag för en efterkontroll efter mitt MA, som för övrigt bestod utav 3 medicinska aborter samt 1 skrapning för att få bort allt. Gyn såg att jag haft ägglossning så man går ju o hoppas på att man prickat rätt på första försöket:)
Antar att ja då har BIM 27/7 mer eller mindre. Vi får se!:)
Samma för mig! Hade ägglossning den 7-8 juli och haft mycket molande värk idag. BIM 22 juli.
Kan ju meddela att mensen kom idag, så får försöka smälta detta?känner mig så deppig nu när hoppet om att testen hade visat fel försvann:.(
Hej jag fick ett plus med cb early 2 juli och man blev så glad men det va antagligen spökstreck då jag fick mens 5 juli.
Nytt BIM på lördag och då det hänt endel tråkigheter hemma i helgen så ville jag igår försäkra mig om att jag inte va gravid (fattade innan) men cb digital visade igår gravid 1-2. Ibland händer allt samtidigt känns det som tyvärr men ville visa mitt cb early som va spök.
Jo det brukar göra det tillslut, va ganska allvarligt tyvärr men det ger väll sig kanske. TACK :)