BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Gör det! Jag är faktiskt inte så nöjd med rfsu. Med förra barnet hade jag testlagrets, tyckte dom funkade bättre :D
Morgonens test :)
BIM i morgon, och även om jag får tydliga streck redan nu, så känns det som att jag inte riktigt vågar tro det innan jag ser att mensen inte kommer
Hade ett testa tidigt från CB där det står att ?om du ser två linjer betyder det att du är gravid? Solklart positivt va?!!!
Hade ett testa tidigt från CB där det står att ?om du ser två linjer betyder det att du är gravid? Solklart positivt va?!!!
Bim på fredag. Tog testa tidigt test var negativt och ärligt talat kände jag aldrig min äl denna månaden utan det var ju appen som sa jag hade. Blir aw ikväll och vaccin imorgon. Bättre lycka nästa månad
Hej alliphopa!
Fick blinkande smiley på CB advanced för 4 dagar sedan, testar alltid med dem på morgonen och sen typ tre gånger om dagen med vanliga teststickor.
Men imorse när jag testade hade jag plötsligt en tom cirkel???
Har ALLTID stegring i minst två dagar och har som sagt testat tre gånger om dagen så borde ju inte missat?? Blir så hemskt stressad och ledsen nu m det kan ha varit?
Har förövrigt haft ytterst lite ÄL flytningar och brukar ha ganska mycket.
Någon som varit med om liknande och sen fått ägglossning ändå?
Hej alliphopa!
Fick blinkande smiley på CB advanced för 4 dagar sedan, testar alltid med dem på morgonen och sen typ tre gånger om dagen med vanliga teststickor.
Men imorse när jag testade hade jag plötsligt en tom cirkel???
Har ALLTID stegring i minst två dagar och har som sagt testat tre gånger om dagen så borde ju inte missat?? Blir så hemskt stressad och ledsen nu m det kan ha varit?
Har förövrigt haft ytterst lite ÄL flytningar och brukar ha ganska mycket.
Någon som varit med om liknande och sen fått ägglossning ändå?
Hade bim runt 8/7, tog ett test den 6/7 där jag såg ett svagt streck. Därefter har alla test varit negativa utom ett test igår där strecket var lika svagt som för en vecka sedan..
har jätteont i mina bröstvårtor och min sambo har påpekat att mina bröst ser större ut.. fattar ingenting då jag har exakt samma symtom som när jag lyckats bli gravid en gång tidigare, men får inget utslag på testerna, nån som vet om rfsu verkligen kan visa så fel?
Hade bim runt 8/7, tog ett test den 6/7 där jag såg ett svagt streck. Därefter har alla test varit negativa utom ett test igår där strecket var lika svagt som för en vecka sedan..
har jätteont i mina bröstvårtor och min sambo har påpekat att mina bröst ser större ut.. fattar ingenting då jag har exakt samma symtom som när jag lyckats bli gravid en gång tidigare, men får inget utslag på testerna, nån som vet om rfsu verkligen kan visa så fel?
Med tanke på att du är 4 dagar över tiden tycker jag du borde prova digitalt
El du brukar vara så sen ibland?