Anonym (ppp) skrev 2021-06-01 17:43:31 följande:
Kan du ange några saker som män inte förstår att kvinnor finner tillfredsställelse i?
T.ex. har vi dildon, jag kommer aldrig kunna förstå hur det känns men jag accepterar det att vi är skapta olika och det ger välbehag för er.
Många kvinnor vittnar om att de finner män attraktiva mer utefter deras personlighet än kroppen. En man som vet vad han vill och visar självförtroende vittnar många kvinnor (med vissa undantag) skapar attraktion.
Jag som man har svårt att förstå hur det fungerar och finner mer attraktion i att sen en kvinna naken, men inte ser jag det som sjukligt för det.
Finns säkert en hel del saker vi inte förstår varandra på men varför ska vi döma det som sjukligt bara för att vi inte förstår varandra?? Eller en annan människa??
En annan sak som inte har med tillfredsställelse att göra men närbesläktat är kvinnornas hormoncykel. Många kvinnor har en period där de lätt kan bli på så att säga sexuellt medans i annan fas inte. Jag som kille har ju svårt att förstå hur det fungerar eftersom jag mer eller mindre har en jämn balans på det och kan bli på i stort sett alla dar mer eller mindre.
Men inte tycker jag kvinnor är sjuka för det.
Tyvärr så har män istället fått skit för att dem kan vara på hela tiden, vi tänker bara på sex, vi gillar bara nakna kvinnor och inte ser lika mycket till personlighet, vi det och det.. Varför? Varför måste vi vara lika kvinnorna och fungera lika?
Varför kan vi inte acceptera varandras skillnader utan att döma dem?