Anonym (....) skrev 2021-06-01 21:01:49 följande:
Jag blir avtänd tills vidare, och kommer inte kunna ligga med honom tills vidare.
Jag har alltid haft män som har varit väldigt populära bland kvinnor så det är min preferens. De män jag haft har alltid kunnat välja och vraka på marknaden.
Den här mannen, han med dockan verkar inte kunna få en enda tjej än mig så varför skulle jag vilja ha honom, andra väljer ju bort honom så då ser de väl något dåligt i honom som jag inte sett? Han är uppenbarligen en loser och lägst ner i herarkin så jag skulle troligen ens inte hamnat i ett förhållande med honom.
En helt annan typ av man attraherar mig. Troligtvis skulle jag inte ens sett denne man i urvalet från början. Han kan knappast vara varesig snygg, trevlig eller ha detgott ställt eftersom INTE EN ENDA KVINNA har velat ha honom på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge. Dessutom har han för lite erfarenhet av kvinnor för att kunna vara bra i sängen. Vad otroligt avtändande att inse att man blivit tillsammans med en liten incel.
Skulle lagt benen på ryggen och sprungit. Skulle inte ens brytt mig om att lägga någon minut på att göra slut utan bara sprungit och ghostat.
Du kopplar ihop sexhjälpmedlet sexdocka med att man inte kan få tjejer.
Jag tex har inga problem med riktigt sex, få tjejer om jag vill osv. Men trots det så kan jag bli attraherad av att onanera med en sexdocka.
Ska försöka förklara mer men förväntar mig inte att man förstår eller vill förstå. Men jag försöker.
När jag onanerar så vill jag efterlikna riktigt sex så mycket som möjligt. Varför. Jo för att jag har märkt att ju mer jag fantiserar mig in i riktigt sex desto skönare o bättre blir onanistunden, jag kommer bättre osv.
I tonåren när jag låg och tryckte mot sängen så blev onanin bättre om jag fantiserade en kvinna jag kysste samtidigt. Så jag kysste kudden som fick bli kvinnan.
Alltså ju mer jag spelade upp en riktig sexhändelse i huvudet desto bättre. En sexdocka skulle göra att min onanistund kom ännu närmre the real deal så att säga. Onanin skulle bli så wow.
Inte sagt att jag inte kan få the real deal. Men de ggr man onanerar, varför inte göra det bästa av onanistunden när man väl har en sån?