• Anonym (Kim)

Fråga till kvinnor

Du träffar en trevlig man på nätet, ni dejtar några gånger och det klickar. Ni inleder ett förhållande, det känns bra men så råkar du öppna en garderob hemma hos honom och där står en superfin sexdocka med svällande bröst och villig mus. Dock lite dammig då den tydligen inte använts sen han träffade dig. Hur reagerar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 18:56:12 följande:
    Jag har iaf läst om kvinnor som ger ett namn åt sin dildo... Men dockan är ju passiv, det som ska göras gör mannen. Det är en sexleksak, modell större. Om han fantiserar att det är en riktig kvinna han ligger med, vad är skillnaden mot alla andra onanifantasier som både män och kvinnor har?

Jag tror fortfarande att det finns ett moment av svartsjuka eller konkurrens som ni kvinnor har svårt att ta. Eller vissa kvinnor menar jag. Men tack för svar, det är intressant att höra hur du tänker smile1.gif
    Skillnaden är att det är en DOCKA. Det är ett dött ting. Att fantisera om döda ting skulle få mig att tro att han har något fel i huvudet faktiskt.

Hur tänker du att en kvinna skulle bli svartsjuk på en docka? Förklara gärna. Den tanken är helt orimlig för mig. Skulle fatta om mannen fantiserar om en filmstjärna eller om Jenny på jobbet, men en docka kan omöjligt väcka svartsjuka.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 18:58:23 följande:

Okej du menar så. Men psyko för att han är ensam och använder en sexleksak, näää vet du vad...

Vad är det du inte förstår? Jag tyckte jag förklarade rätt tydligt hur jag ser på skillnaden mellan docka och runkägg.
  • Anonym (Går hem)

Jag skulle komma på en ursäkt, gå hem och sen avsluta relationen. Män får givetvis ha sex med dockor om de vill, men jag är inte intresserad av någon som inte har tillräckligt med fantasi för att runka utan en.

• Anonym (Tvärtom)

Ni vet att det sälja många manliga sexdockor också.
    Även till kvinnor. 

Det är inte bara den kvinnliga sexdockan som finns på marknaden.

• Anonym (Tvärtom)

Förstår inte heller vad som är problemet med att skapa en mer realistisk fantasi under sin onanistund?

Har svårt att tänka mig hur vuxna människor skulle känna sig svartsjuka på en hög med material skapat att se ut som en kvinna. 

• Anonym (Kim)
    Anonym (Nej tack) skrev 2021-05-31 19:50:24 följande:
    Skillnaden är att det är en DOCKA. Det är ett dött ting. Att fantisera om döda ting skulle få mig att tro att han har något fel i huvudet faktiskt.

Hur tänker du att en kvinna skulle bli svartsjuk på en docka? Förklara gärna. Den tanken är helt orimlig för mig. Skulle fatta om mannen fantiserar om en filmstjärna eller om Jenny på jobbet, men en docka kan omöjligt väcka svartsjuka.
    Men alltså, han fantiserar ju inte om dockan, han fantiserar om Jenny på jobbet eller den där filmstjärnan! Precis som du fantiserar om någon när du använder din dildo.

Jag vet inte varför ni reagerar så negativt på en docka, jag får inte ihop det? Ett onaniredskap av plast modell större får er att dumpa en annars bra man? Obegripligt. Svartsjuka är kanske fel ord, men dockan stör ju er så till den milda grad. Ni reagerar ju som om han hade en annan kvinna vid sidan om, eller ett ex som han inte släppt. 
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 19:51:21 följande:
    Vad är det du inte förstår? Jag tyckte jag förklarade rätt tydligt hur jag ser på skillnaden mellan docka och runkägg.
    Jodå, jag förstår hur du tänker. Varför du tänker så är det nog bara vissa kvinnor som förstår, att en viss typ av onani är okej men inte en annan?
    Om jag ska lyfta fram en teori är det att incel-hatet ligger bakom. Många kvinnor föraktar män som inte kan få en kvinna och ni ser honom som creepy, som du säger. Och sen gör ni kopplingen incel-plastdocka för ni tror inte att någon annan man skulle skaffa en docka. Kombinationen av denna fördom och att ni tycker att dockan i sig är vulgär och äcklig framkallar den häftiga antipatin.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2021-06-01 13:40:38 följande:
    Ni vet att det sälja många manliga sexdockor också.
    Även till kvinnor. 

Det är inte bara den kvinnliga sexdockan som finns på marknaden.
    Finns det en marknad för manliga sexdockor i Sverige? Är de så avancerade at en kvinna har någon glädje av dem?
    Jag har dålig koll på dockmarknaden öht. 
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Kim) skrev 2021-06-01 15:20:58 följande:
    Jodå, jag förstår hur du tänker. Varför du tänker så är det nog bara vissa kvinnor som förstår, att en viss typ av onani är okej men inte en annan?
    Om jag ska lyfta fram en teori är det att incel-hatet ligger bakom. Många kvinnor föraktar män som inte kan få en kvinna och ni ser honom som creepy, som du säger. Och sen gör ni kopplingen incel-plastdocka för ni tror inte att någon annan man skulle skaffa en docka. Kombinationen av denna fördom och att ni tycker att dockan i sig är vulgär och äcklig framkallar den häftiga antipatin.
    Tror inte ett dugg på din teori. Har inget förakt mot oskulder, om det är vad du menar med incels. Om du menar incels på riktigt, sådana som hatar kvinnor, så känner jag förstås antipati mot dem, då de hatar mig baserat på mitt kön. Noll koppling till dockor dock. Men att ha sex med en låtsasperson är i mina ögon avvikande. Att ligga där och kyssa på en död mun som inte gör något tillbaka och att knulla en dockkropp och låtsas att det är en person, nä det känns faktiskt inte helt sunt.
Svar på tråden Fråga till kvinnor