• Anonym (Megaman5566)

Fisting?

Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?

• Svar på tråden Fisting?
  • Tukt

Var ärlig och säg att du inte gjort det förut. Vilket i sig inte spelar så stor roll. Erfarenhet är nog rätt överskattad här, eftersom varje individ är så unik när det gäller sådant här.
    Viktigt är också att försöka röna ut det rent psykiska. Vad är det för känsla som triggas?

• Anonym (mk)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2023-12-20 05:44:51 följande:

Riktigt sjukt. Aldrig! 

Min mans penis är drygt 5 cm i bredd och det är den absolut största som över huvud taget går att föra upp i mig. Även det kräver ett långt och mycket väl genomfört förspel och gott om glidmedel. Samt att jag helst ska ha gått på toaletten tidigare. Hur stor är en manshand, kanske 8-9 cm? Det finns inte på kartan att det skulle det gå utan att jag sprack. Och då har jag ändå fött ett barn vaginalt en gång. Hur i all sin dar är de skapta som kan fixa det och till och med njuta av det?
  • Anonym (Fist)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-25 13:29:09 följande:
    Min mans penis är drygt 5 cm i bredd och det är den absolut största som över huvud taget går att föra upp i mig. Även det kräver ett långt och mycket väl genomfört förspel och gott om glidmedel. Samt att jag helst ska ha gått på toaletten tidigare. Hur stor är en manshand, kanske 8-9 cm? Det finns inte på kartan att det skulle det gå utan att jag sprack. Och då har jag ändå fött ett barn vaginalt en gång. Hur i all sin dar är de skapta som kan fixa det och till och med njuta av det?
    Sprack du vid födseln?
  • Anonym (mk)
    Anonym (Fist) skrev 2024-01-25 13:59:26 följande:
    Sprack du vid födseln?
    Ja, det blev några stygn.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-25 13:29:09 följande:
    Hopvikt vete sjutton om en hand är så stor. Beror på. Handen är ju inte jämntjock heller, man vrider på den till det bästa läget.
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Fia) skrev 2024-01-25 13:10:08 följande:
    Sjukt hur, varför skulle det vara det? Om det är skönt?
    För att det ger skador både i tarm och underliv? Allt som känns skönt är inte per automatik något bra heller.

Finns folk som tycker det känns skönt att skära sig i armarna också. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 19:46:47 följande:
    För att det ger skador både i tarm och underliv? Allt som känns skönt är inte per automatik något bra heller.

Låter som att du är en riktig förståsigpåare.

Har du egna personliga erfarenheter av fisting?

Berätta om de, så förstår vi bättre!
  • Anonym (Vidrigt)
    Anonym (Mia) skrev 2024-01-25 19:58:49 följande:
    Låter som att du är en riktig förståsigpåare.

Har du egna personliga erfarenheter av fisting?

Berätta om de, så förstår vi bättre!
    Måste man ha hoppat från en bro själv för att fatta att det är skadligt eller? Idiot.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 19:46:47 följande:

Skador i tarm och underliv, hurdå? Har sannerligen aldrig märkt något sånt själv.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 20:05:52 följande:
    Måste man ha hoppat från en bro själv för att fatta att det är skadligt eller? Idiot.
    Åhå, du är bara en sk låtsas-förståsigpåare med andra ord.

Ja ja, en till som utger sig för att kunna utan egen erfarenhet.

Rätt trist egentligen.
Svar på tråden Fisting?