• Anonym (Megaman5566)

Fisting?

Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?

• Svar på tråden Fisting?
  • Anonym (Nyfiken)
    PorterPelle skrev 2023-12-19 13:00:56 följande:
    Känslan att få ge är också underbar. Har fått höra att jag är bra på att ge fist när vi träffar andra. 
    Vill du utveckla hur du gör när du fått beröm att du gör det bra? Jag vill gärna lära mig - genuint intresserad men har ingen erfarenhet.

Och ja, partnern är också nyfiken så slipper ni fundera på det...

All information välkomnas!
  • PorterPelle
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-12-19 16:43:43 följande:
    Vill du utveckla hur du gör när du fått beröm att du gör det bra? Jag vill gärna lära mig - genuint intresserad men har ingen erfarenhet.

Och ja, partnern är också nyfiken så slipper ni fundera på det...

All information välkomnas!
    Det är svårt att visa i skrift hur jag gör och jag vet inte om jag gör på något annorlunda sätt. Det handlar om att vara inkännande och att anpassa mig till kvinnan. Jag har ganska stora händer men de är flexibla och kommer ändå in lätt samtidigt som de fyller upp fittan bra när handen är inne. Jag får ihop knogarna på ett bra sätt helt enkelt vilket underlättar och gör det skönt. Det låter så tekniskt och lite vulgärt i ord, enklare att visa men det är ju svårt på ett forum. Men vi kanske möts på någon swingersklubb i framtiden, då visar jag gärna. 
  • Anonym (Nyfiken)
    PorterPelle skrev 2023-12-19 17:10:35 följande:
    Det är svårt att visa i skrift hur jag gör och jag vet inte om jag gör på något annorlunda sätt. Det handlar om att vara inkännande och att anpassa mig till kvinnan. Jag har ganska stora händer men de är flexibla och kommer ändå in lätt samtidigt som de fyller upp fittan bra när handen är inne. Jag får ihop knogarna på ett bra sätt helt enkelt vilket underlättar och gör det skönt. Det låter så tekniskt och lite vulgärt i ord, enklare att visa men det är ju svårt på ett forum. Men vi kanske möts på någon swingersklubb i framtiden, då visar jag gärna. 
    Tack för svar.

You never know...Flört
  • Anonym (Horribelt)

Fisting är horribelt. Inget större än min sambos penis i min vagina tack.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Horribelt) skrev 2023-12-19 22:50:15 följande:

Fisting är horribelt. Inget större än min sambos penis i min vagina tack.

Hur var det när du provade?
  • Anonym (Horribelt)
    Anonym (Mia) skrev 2023-12-19 23:02:08 följande:
    Hur var det när du provade?
    Traumatiskt och det kändes som att jag skulle dö. Det gjorde väldigt ont. Ursäkta om jag är äcklig nu men kändes som f.... skulle gå sönder. Vid den tidpunkten i livet hade det inte stört mig så värst, Det var i en tidigare relation. men jag är stolt över hur min f.... verkar kännas numera på min sambos k och kontrollen jag har över musklerna i och vad jag kan göra med hans k genom att klämma honom på olika sätt.... och sätter ett högt värde i att kunna göra det. Hade den gått sönder hade jag inte kunnat göra det.
  • Anonym (Vidrigt)

Riktigt sjukt. Aldrig! 

• andr3
    Sofiaan skrev 2023-12-14 10:45:03 följande:

Härligt:) Du vill inte göra det på mig?

Jag kan göra de :)
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2023-12-20 05:44:51 följande:

Riktigt sjukt. Aldrig! 

Sjukt hur, varför skulle det vara det? Om det är skönt?
Svar på tråden Fisting?