Fisting?
Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?
Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?
Härligt:) Du vill inte göra det på mig?
Det blev bara en gång och jag fick bara ta emot men det är en otrolig känsla kan jag lova . Det är ju ses men ändå inte.
skriv direkt till mig om du vill .
Frun älskar fisting .
dock brukar vi bara göra det när vi har druckit oftast . Men det är en härlig känsla när handen åker in och hela hon vrider sig för att hon tycker det är så skönt .
mycket glid och ta det försiktigt! ;) .
men hon kan väll berätta hur hon vill ha det tänker jag ? om hon endå har testat innan :) .
Jag har velat prova men svimmar av smärta varje gång trots att det är under lång tid, tålamod, försiktighet. De svartar. Jag har också vaknat upp och undrat var jag är nånstans så de passar inte mig men ordentligt nyfiken
du får prova igen?..
kanske prova med en tjej,de har ju lite nättare händer ju.
själv så vill jag så gärna känna hur min hand försvinner in i en kvinna men jag har hyffsat stora händer
Förutsatt är ju att tjejen vill och ber om att bli fistad! Väl där, är det bara tid som gäller, att töja och vidga lite åt gången! Att kvinnan får känna sig för hur det känns eftersom! Inte ha brottom,, och använda mycke och bra glidmedel!
Det är en knytnäve inte forma handen som en båt som någon skrev
Det är en knytnäve inte forma handen som en båt som någon skrev
När man är den som tar emot så är känslan enorm .