Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Fisting?

Anonym (Megaman5566) skrev 2021-05-09 02:29:38 följande:
    Fisting?

Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?

Googla så hittar du metoden med att göra som en kanot med handen med tummen i mitten. Glidmedel är bra, behövs inte alltid.

Jag är ett stort fan av fisting, finns inget som ger mig så kraftiga orgasmer som det. Så att jag svimmar under kort tid faktiskt. Verkar inte ha så mkt att göra med storleken, får höra att jag är trång vilket jag tror beror på mkt muskler där. 

Om det är vanligt...nej, vissa gillar det, vissa ibland. Det är lite ovanligt. Kräver att man är riktigt upphetsad, fittan blir ju större då. Har gjort det några ggr på tjejer, det är häftigt.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Fist) skrev 2023-12-16 17:33:55 följande:

Det är en knytnäve inte forma handen som en båt som någon skrev

Jo när man för in handen så formar man den som en kanot ungefär. Sen knyter man ihop den till en knytnäve med tummen invikt där inne.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2023-12-20 05:44:51 följande:

Riktigt sjukt. Aldrig! 

Sjukt hur, varför skulle det vara det? Om det är skönt?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-25 13:29:09 följande:
    Min mans penis är drygt 5 cm i bredd och det är den absolut största som över huvud taget går att föra upp i mig. Även det kräver ett långt och mycket väl genomfört förspel och gott om glidmedel. Samt att jag helst ska ha gått på toaletten tidigare. Hur stor är en manshand, kanske 8-9 cm? Det finns inte på kartan att det skulle det gå utan att jag sprack. Och då har jag ändå fött ett barn vaginalt en gång. Hur i all sin dar är de skapta som kan fixa det och till och med njuta av det?
    Hopvikt vete sjutton om en hand är så stor. Beror på. Handen är ju inte jämntjock heller, man vrider på den till det bästa läget.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-25 19:46:47 följande:
    För att det ger skador både i tarm och underliv? Allt som känns skönt är inte per automatik något bra heller.

Finns folk som tycker det känns skönt att skära sig i armarna också. 
    Skador i tarm och underliv, hurdå? Har sannerligen aldrig märkt något sånt själv.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-26 08:26:51 följande:
    Jag är smart nog att fatta att det är en abnormal aktivitet. Att en näve inte hör hemma i en anal eller vagina kan vilken normalfuntad person som helst räkna ut med lilltån.
    Bara en sån sak som att ni måste manipulera med glidmedel först borde ge en hint. Det är inte naturligt, bara sjukt. 
    I en anal skulle jag personligen inte vilja ha en hand i närheten. Men det här med glidmedel beror på hur våt man är vid tillfället, det är inget måste.

Sjukt? Nej, det är upp till personerna som sysslar med det, det bestämmer inte du. Sexualitet innehåller många olika komponenter, kan det vara så att du anser att allt som inte innebär sex för befruktning är fel? :)
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:26:54 följande:
    Nej, det är upp till hur naturen har utformat våra kroppar. Stjärten är inte anpassad att ta emot något utan bara släppa ifrån. Det är att gå emot naturen att hålla på med dessa sjuka aktiviteter. 

Nej, sex behöver inte bara handla om befruktning. Men att skada en känslig anal med föremål eller kroppsdelar är nåt helt annat än sunt. 
    Du verkar upphängd på detta med anal, det är nog en promille som sysslar med det. Jaja, over and out.
Svar på tråden Fisting?