Inlägg från: Anonym (mk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mk)

Fisting?

Anonym (Vidrigt) skrev 2023-12-20 05:44:51 följande:

Riktigt sjukt. Aldrig! 

Min mans penis är drygt 5 cm i bredd och det är den absolut största som över huvud taget går att föra upp i mig. Även det kräver ett långt och mycket väl genomfört förspel och gott om glidmedel. Samt att jag helst ska ha gått på toaletten tidigare. Hur stor är en manshand, kanske 8-9 cm? Det finns inte på kartan att det skulle det gå utan att jag sprack. Och då har jag ändå fött ett barn vaginalt en gång. Hur i all sin dar är de skapta som kan fixa det och till och med njuta av det?
  • Anonym (mk)
    Anonym (Fist) skrev 2024-01-25 13:59:26 följande:
    Sprack du vid födseln?
    Ja, det blev några stygn.
  • Anonym (mk)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-01-26 08:26:51 följande:
    Jag är smart nog att fatta att det är en abnormal aktivitet. Att en näve inte hör hemma i en anal eller vagina kan vilken normalfuntad person som helst räkna ut med lilltån.
    Bara en sån sak som att ni måste manipulera med glidmedel först borde ge en hint. Det är inte naturligt, bara sjukt. 
    Fast att säga att glidmedel är tecken på något onaturligt kan du ändå inte mena på fullt allvar. För många kvinnor, inklusive mig, är det oftast något nödvändigt även under vanligt vaginalt sex, beroende på storleken på mannens penis och skörheten på kvinnans slemhinnor. 
  • Anonym (mk)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2024-02-16 02:41:03 följande:
    Jo, om det används för ett onaturligt syfte som nävar i kroppen så är det onaturligt. 

En normal kropp som funkar som den ska (med naturlig lubrikation) behöver inget glidmedel. Sen skulle jag säga att det är precis lika osunt att ha sex med någon som är för stor och där man inte är kompatibla med varandras könsdelar. Med eller utan glidmedel inblandat. 
    Vänta, menar du att sex med en man med en större penis är "osunt"? Vem dikterar det? Du?
Svar på tråden Fisting?