EpicF skrev 2021-07-17 12:28:09 följande:
Ja, jag har förstått att det är intresant för dig. För mig ärndet inte det så mellan oss är diskussionen om det Kubanska lungcancer över. Och återigen, varför började du att diskutera det med mig?
Alla har vågat sig på att ta vaccinet, inget du någonsin kan skriva ändrar den punkten ens någonsin.
Och så här många är de:
Antalet doser givna:
2021-07-15 9 536 164
Antalet vaccinerade personer med minst en dos:
2021-07-15 5 819 904 71,1%
Antalet personer som fått två:
2021-07-15 3 716 260 45,4%
De som inte tar vaccinet gör det på felaktiga grunder i de allra flesta fall, och en ologisk rädsla.
Men nu har vi USA siffrorna som berättar samma som jag gjort och att om man sällar sig till gruppen utan vaccin och väljer COVID-19 före vaccination, de dör i en EXTREMT högre utsträckning och en rotation av 99 mot 1.
Det är vad fakta säger
Och åsikten där betydelselös, då fortfarande så dör ~99,2% som är ovaccinerade, och ~0,8 som är vaccinerade.
Det är så man bland annat räknar ut en medicinsk nytta, som denna gången är extremt överdrivet på vaccinet sida med dessa mycket höga siffror på ovaccinerade.
Att inte vaccinera sig är en av de mindre kloka beslut man tar och med faktan som rullas upp framför oss.
Och svaret är, vaccin hjälper otroligt bra, och biverkningarna är galet få.
Som om inte ~15000 döda och +11000 postcovidskadade var nog motivation och välja att inte ställa sig i denna grupp med så många döda och många postcovid diagnostiserade.
Och åsikten dödar, då det är ren desinformation utan en solid fakta grund, och favoriten och kompartmentalisera och sen tro sig säga något.