Vågar ni vaccinera er mot covid?
Jag vet, men sådan ad hominem är på gränsen att vara hatisk emot dig.
Och jag vägrar acceptera att människor beter sig så mot andra, skäller även ut vuxenmobbare verkliga livet.
Minns speciellt en gång och en fotbollsmatch, det var en i ena laget som var "efterbliven" på något sätt(vet inte termen så skippar det, för jag vet någon kommer där, förekommit nu.), och hans lagkamrater på bänken mobba sin egen spelare hela tiden.
Upptäckte detta snabbt och försökte med en blick visa det ni gör är helt jävla galet, de fortsatte ändå med oförminskad styrka.
Jag gick över till bänken och undra vad faan det var för fel på dom som mobbar sin egen spelare och skrattade åt dom.
Den blicken jag fick där var obetalbar, och så extremt dom skämdes för att blivit avslöjade med det brutalt felaktiga beteendet, ingen sade mycket efter den punkten.
En försökte säga han var dålig, och svaret var omgående och spelar ingen roll om han är sämst i världen på fotboll....
Det är det mest vedervärdiga beteende jag sett i mitt liv live och med ett så extremt tydligt uppsåt och mobba och trycka ner och förlöjliga personen, som även var deras egna spelare.
Jag tackar dig för du var ärlig, för det betyder att man kan lita på det du säger, då du inte drar dig för berätta att du gjorde något dumt.(Jag gör också korkade saker, det är så vi människor fungerar har jag lärt mig, dock idag gör jag sällan nått korkat, då jag väljer tänka efter FÖRE.)
Det var ett intressant samtal med SSK som gav min andra dos, som även den var pfizers vaccin.
Och lustigt nog hade hon sett på frågan nästan identiskt som jag och tidigare erfarenheter.(Jag har dock ingen närstående som fått narkolepsi dock, det hade hon.)
Annars är det bara hamra in fakta för dessa antivaccers, om den medicinska nyttan överstiger vaccinets farlighet med abnorma mått mot vad COVID-19 skadar(11000st diagnostiserade redan för postcovid.) och dödar(14636st).
Men de är inte intresserad av en sådan här saklighet, och frågan är varför, har de en ologisk agenda?